icecold- Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Hva er egentli GTD? Er ikke det en TDk, men hvorfor heter den da GTD? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Er en TDK ja. Disse (hvis jeg husker rett) har ikke blitt solgt i Norga. Altså er dem import. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Gtd er vel en Gt med Tdk motor! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icecold- Skrevet Mai 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Blir Gtd en dieselverson av GTi? Eller er GT det samme som GL bare litt mer utstyr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by icecold- Blir Gtd en dieselverson av GTi? Eller er GT det samme som GL bare litt mer utstyr? Det er sikkert noen her på forumet som har Gtd som kan svare bedre enn meg, men jeg prøver allikevel:) Gt har samme utstyr som Gti, uten motor og drivverk! GtD har vel samme utstyret som en Gt; Kjørecomp, s.seter osv! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Gtd er en gti verson av tdk en... ' hadde en sånn før... bilene er bygget på et så kalt pluss karoseri som er litt stivere en vanlig. den har gti hjul oppheng, interiør og takluke... tromlene bake er samme som er på 2.0i som står på stv og cab... utvendig har den dobel optik lykter fremme, orginale mørke lykter bak og samme skjerm breddere som på gtien... Kjøre komputer er det ikke på desse bilene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 har ikke "golf gtd special" gtd golf A? send han en pm Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 nei den golf 3 gtd spesial har er ingen gtd... vanlig tdk det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Originally posted by vr6R Kjøre komputer er det ikke på desse bilene... En kamerat av meg hadde en Golf 3 GTD Special for et par år siden, den hadde akkuart det samme utsyret og var klin lik min GT, og den hadde kjøre Computer... Bare så det er sagt! hehe... Men det varierer sikkert fra bil til bil!;) Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg