warwick Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Er det noen som vet om en bra bilsimulator? Er på jakt etter en simulator som tilbyr etusiastisk kjøring på svingete riksveier/by, ikke racing. Noen som har noen tips? En realistisk versjon av "Driver" eller "Midtown Madness", der en kunne kjøre ut av byen hadde vært mitt i blinken.. Siter For tiden billøs.. x -78 Porsche 924 NA "Been that, done there" (eller no..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Mafia..30-tallsbiler. Kan kjøre som du vil rundt i storbyen eller ute på landet. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warwick Skrevet Mai 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Har det, men er på jakt etter et med litt mer moderne biler. Siter For tiden billøs.. x -78 Porsche 924 NA "Been that, done there" (eller no..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 mercedes benz world racing Siter 1995 E34 520iE E30 320i(X) + E30 318iS (X) E36 320i(X) E21 323i(X) E34 525i(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 True crime :D blanding av bilspill og skytespill..drit rått...fete styla "civicer" ligner hvertfall på de..også honda s2000 skal også prøve å ligne på de..og noen gamle cadillaccer kabriolet.. Å jo..du skal stjele dem da...det er ikke noe meny der hvor du kan velge biler... Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superseven Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by -carude- True crime :D blanding av bilspill og skytespill..drit rått...fete styla "civicer" ligner hcertdall på de..også honda s2000 skal også prøve å ligne på de..og noen gamle cadillaccer kabriolet.. Å jo..du skal stjele dem da...det er ikke noe meny der hvor du kan velge biler... Hvilken maskin finnes True Crime på? Siter D råaste med hjul på komme fra England! Sitat fra ozzy osbourne sang: You can't kill rock'n roll, it's here to stay! :dude: onfiredevi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Xbox tror jeg. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
!ARio! Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 True crime finnes på Playstation 2 og Xbox. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by !ARio! True crime finnes på Playstation 2 og Xbox. jepp..:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by !ARio! True crime finnes på Playstation 2 og Xbox. og pc... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
!ARio! Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Originally posted by MSpeed og pc... Beklager... den er på PC også :D , men jeg vil ikke si at True Crime er noe bilsimulator. Det du må skaffe deg er Gran Turismo 4. Det tragiske er at den ikke kommer ut før 01.11.2004, MEN Gran Turismo: Prolouge kommer ut onsdag, 26.mai. Dette er da en stor demo av Gran Turismo 4 som PDE(Polyphony Digital Entertainment) har gitt ut, siden mange gran turismo fans ble skuffet da gran turismo 4 ble utsatt 2 ganger. Jeg har selv forhåndsbestilt Prolouge fra CDON.com, prisen der er 329kr, pluss 29 i frakt hvis jeg husker riktig. Dette er dyrt for å være en demo, men som sagt er dette en stoooor demo, 5 baner, og 56 biler er tilgjengelig i demo versjonen. Jeg syns det er verdt alle pengene. Anbefaler å sjekke ut dette spillet. EDIT: Pluss at du får med en Making of DVD, hvor det er behind the scence om hvordan de lagde(lager) Gran Turismo 4 og en del annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Originally posted by !ARio! Beklager... den er på PC også :D , men jeg vil ikke si at True Crime er noe bilsimulator. Det du må skaffe deg er Gran Turismo 4. Det tragiske er at den ikke kommer ut før 01.11.2004, MEN Gran Turismo: Prolouge kommer ut onsdag, 26.mai. Dette er da en stor demo av Gran Turismo 4 som PDE(Polyphony Digital Entertainment) har gitt ut, siden mange gran turismo fans ble skuffet da gran turismo 4 ble utsatt 2 ganger. Jeg har selv forhåndsbestilt Prolouge fra CDON.com, prisen der er 329kr, pluss 29 i frakt hvis jeg husker riktig. Dette er dyrt for å være en demo, men som sagt er dette en stoooor demo, 5 baner, og 56 biler er tilgjengelig i demo versjonen. Jeg syns det er verdt alle pengene. Anbefaler å sjekke ut dette spillet. EDIT: Pluss at du får med en Making of DVD, hvor det er behind the scence om hvordan de lagde(lager) Gran Turismo 4 og en del annet. må nok være enig der ja,,gran turismo er jo det beste bil simalatur spillet...:) ;) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warwick Skrevet Mai 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Men det får du ikke til PC? Siter For tiden billøs.. x -78 Porsche 924 NA "Been that, done there" (eller no..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Originally posted by warwick Men det får du ikke til PC? Niks:mad: Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 gta3 ? Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg