Gå til innhold

"Push the little red button"

Ranger emnet

Kebab gud

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mr.Stream

Eldre Enforceralarmer hadde også denne knappen. Er vel for å deaktivere den eller noe slikt.

Stemmer.... Husker for en del år siden at det var en slik i bilen til min far... Hadde du nøkkel til bilen kunne du ta av alarmen etter at den gikk av, uten å bruke fjernkontrollen... Tror du måtte skru på tenningen og trykke inn knappen et visst antall sekunder eller noe sånt...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker en lignede sak på samme sted på en annen bil, jeg måtte jo seff. plukke på den. Det var en knapp til alarmen hvis noen overfalt sjåføren kunne han trykke på denne.

Må legge til at eieren måtte oppi motoren for å skru av driten...

1991 Audi S2 - [sOLGT]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den knappen er nok mest sannsynlig til Enforcer alarm som nevnt tidligere. Den brukes når bildøren skal åpnes og lukkes mye eller når bilen skal på service ol. For som mange av oss husker så piper og bjeffer den gamle enforcer alarmen bare man tenker på å lukke opp døra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

Den knappen er nok mest sannsynlig til Enforcer alarm som nevnt tidligere. Den brukes når bildøren skal åpnes og lukkes mye eller når bilen skal på service ol. For som mange av oss husker så piper og bjeffer den gamle enforcer alarmen bare man tenker på å lukke opp døra. :)

Riktig Asim !....10 poeng til deg....:D

Den er til Enforcer alarm.....hadde slik selv.... men jeg skjønte aldri helt hva den gjorde da :rolleyes:

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider