Silverboy Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 eller så er det en hendig liten bryter som gjør at bilen ikke går så mektig langt ;) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Eldre Enforceralarmer hadde også denne knappen. Er vel for å deaktivere den eller noe slikt. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Det er bryteren til "pimp stylah"...bilen forvandles til et rullende Studio 54 :D :D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by Mr.Stream Eldre Enforceralarmer hadde også denne knappen. Er vel for å deaktivere den eller noe slikt. Stemmer.... Husker for en del år siden at det var en slik i bilen til min far... Hadde du nøkkel til bilen kunne du ta av alarmen etter at den gikk av, uten å bruke fjernkontrollen... Tror du måtte skru på tenningen og trykke inn knappen et visst antall sekunder eller noe sånt... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Har dere prøvd knappen? Jeg tror neppe noe skjer og det er som min første mistanke om at denne er igjen fra ett eldre alarmsystem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maccx Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Jeg husker en lignede sak på samme sted på en annen bil, jeg måtte jo seff. plukke på den. Det var en knapp til alarmen hvis noen overfalt sjåføren kunne han trykke på denne. Må legge til at eieren måtte oppi motoren for å skru av driten... Siter 1991 Audi S2 - [sOLGT] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RD 350 Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by JuIius Har dere prøvd knappen? Jeg tror neppe noe skjer og det er som min første mistanke om at denne er igjen fra ett eldre alarmsystem Har sett en lik på E30 før... Siter Da er det blitt ny bil: Audi cab med 5cyl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Den knappen er nok mest sannsynlig til Enforcer alarm som nevnt tidligere. Den brukes når bildøren skal åpnes og lukkes mye eller når bilen skal på service ol. For som mange av oss husker så piper og bjeffer den gamle enforcer alarmen bare man tenker på å lukke opp døra. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by Asim Den knappen er nok mest sannsynlig til Enforcer alarm som nevnt tidligere. Den brukes når bildøren skal åpnes og lukkes mye eller når bilen skal på service ol. For som mange av oss husker så piper og bjeffer den gamle enforcer alarmen bare man tenker på å lukke opp døra. :) Riktig Asim !....10 poeng til deg....:D Den er til Enforcer alarm.....hadde slik selv.... men jeg skjønte aldri helt hva den gjorde da :rolleyes: Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro^ Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 ja, er nok en "Self Destruction" knapp slik James Bond hadde på den gamle Lotus Espriten sin.. Siter '00 Honda S2000 '96 BMW 540 M5 (til salgs) '76 Audi 80 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg