focal Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Som en liten info til deg. Hørte nettopp en Saab 9-3 med dette utstyret: - Pioneer MP 77 - Focal Acces 165 kompsett foran\bak - Audison LRx 5.600 5 kanaler - Focal SB 33 V2. Dette låt helt utrolig bra til prisen å være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Sitat Originally posted by focal Som en liten info til deg. Hørte nettopp en Saab 9-3 med dette utstyret: - Pioneer MP 77 - Focal Acces 165 kompsett foran\bak - Audison LRx 5.600 5 kanaler - Focal SB 33 V2. Dette låt helt utrolig bra til prisen å være. Tusen hjertelig takk for infoen :) Sub'en og komp. settet blir Polyglass, og forsterkeren blir LRx. :D Eneste som gjenstår er å bestille alt nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
focal Skrevet Mai 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Du snakker om Focal bomba men hvilken type er det snakk om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Altså, først var planen å bruke Access Bomb A300 aktive sub'en, men jeg får mye mer valuta for pengene med et Polyglass 11" Sub. ferdig i kabinett (modell SB27V2). Dette fordi jeg dropper 2 kanals forsterker, og kjøper isteden LRx.4300 som kan drive to høyttalere + en sub. Så det var snakk om Access Bomb A300 (siden du spør, finnes det flere aktive sub'er fra Focal?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Jeg for min del jobber mot dette oppsettet: Frontkit: Focal Polyglass 165V2 Kit bak: Focal Polyglass 165CV Sub: Polyglass 11" SB27V2 Forsterker: Audison LRx5 Dette vet jeg spiller helt aldeles glimrende sammen :) Har frontkitet allerede, men ikke resten. Kjører en 5-kanals Planet Audio nå, funker jo det og, men vil kjøre ren Focal + Audison. nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg