Gå til innhold

golf via photoshop.

Ranger emnet

Nedi

Anbefalte innlegg

har ikke gjort mye, men hva synes dere ?

tarjei, ordne bilde så skal jeg ordne bilen!

noen sin golf

senket, tatt vekk dørhåndtak, monovisker, blinklys borte, baklys...vinduer

golf nr 2

senket (nok), felger (ja jeg vet de er skeive og feilt lys), dørhåndtak, blinklys,vinduer,flammer,baklys...tror det var det.

tar gjerne imot kommentarer!:D

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvor mye koster ett skikkelig prosjekt? i likhet med

http://r20.no-ip.com ?

regner med å få til det meste selv her, er ikke sikker på motor og drivverk, men hvor vanskelig kan det være? hehe.

jeg er bare nødt til å sette igang...venter på å bli ferdig med xamen...

noen som har hørt hva folk bruker på sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan kort skrive litt, g60 breddere og skjørt, rs front, g60 bakstilling, gulekoni m/60 senking (bestilt justerbart senkesett), vinge takk, ombygd bakfanger m/skiltplass, mono visker, momo ratt/kule, cobra stoler, lazer greenrør og effektanlegg, cupdiffuser. Ja var vel det meste i tillegg til at den er nylakkert i mørkeblå perlemor . Av planer så blir det: nye førerstoler, jettafront, m3 skjørt, keskin k3 9*16, corrado baksette/dørpaneler, cosworth vinge, sveiset bakrute, ny soting av ruter (lysere soting i tillegg til at førervinduene blir sotet) bygge pent in stereo (har alt liggende i eske) ny motor 16v eller g60. Ja var vel det meste, blir sikkert mye greier før jeg er ferdig men det er i allefall planene så langt, om alt blir i år det får jeg se. Har det meste av delene som er nevnt untatt motor og det man trenger der, så hvis noen vet om noe ropp ut, skulle også hatt servo på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

servo koster gris å kjøpe, men en annen greie,

hva i svarte helvette skal du med jettafront???

skal du skifte så skift ihvertfall til rally fronten, jetta hører ikke hjemme på golf, de lyktene ser alt for gamle\stygge ut til å sette på en såpass fet golf...

på en annen side, hvordan har du planer om å sette på cossie vinge? blir ikke det seende litt feil ut ift ergonometrien på bilen ?

no offence, men ikke jetta....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

Alt for mye! :)

WORD! Jeg ligger vel på rundt 10 lapper i påkostning på min nå....

Og det er LANGT fra så omfattende som det R20-prosjektet!

Dessuten fikk jeg lakkinga billig.....

I tillegg FIKK jeg mye av de delene jeg opprinnelig trengte bare

for å i det hele tatt få bilen EU-ok. Sparte sikkert 5-6 lapper på det...

Du kan vel kanskje presse ut grove tall fra f.eks SpeedWell,

kimoajajaj eller GolfG60Syncro.... De har fine projects, som sikkert

ikke har vært gratis;)

Penger er ikke alt heller! Uendelig mange arbeidstimer legges ned!

Bllod, sweat and tears.

Men det blir bra til slutt yodude

Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by startdf

servo koster gris å kjøpe, men en annen greie,

hva i svarte helvette skal du med jettafront???

skal du skifte så skift ihvertfall til rally fronten, jetta hører ikke hjemme på golf, de lyktene ser alt for gamle\stygge ut til å sette på en såpass fet golf...

på en annen side, hvordan har du planer om å sette på cossie vinge? blir ikke det seende litt feil ut ift ergonometrien på bilen ?

no offence, men ikke jetta....

nei jeg vet at det er mye penere med rally front men har ikke økonomi til det akkurat nå i og med at jeg har lagt ut vanvittig mye penger på bilen mye på grunn av at den var i mye dårliger tilstand en det forriger eier opplyste om i tillegg til et stereoanlegg til 40 000.så siden jeg skal legge mye penger i ny motor og så ble det jettafront. den cosworth vingen kommer fra mattig og er laget til golf 2, syns det ser kjempestilig ut men er jo hver sin smak. Så er det ingen som har en motor og selge meg? g60? 16v? vr6?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøpe stereoanlegg til 40.000 er bare helt på trynet. Hva skal du med det?

Hadde du heller brukt de penga på motor/trim, styling, eller andre ting (som F.EKS Rallye-front) så hadde du fått en enda fetere Golf.

Anlegg er bortkasta penger... det skal ihvertfall ikke prioriteres før motor, trim og utseendet er i orden!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Å kjøpe stereoanlegg til 40.000 er bare helt på trynet. Hva skal du med det?

Hadde du heller brukt de penga på motor/trim, styling, eller andre ting (som F.EKS Rallye-front) så hadde du fått en enda fetere Golf.

Anlegg er bortkasta penger... det skal ihvertfall ikke prioriteres før motor, trim og utseendet er i orden!

ja du jeg merker det nå, skulle hatt de pengene på bilen, men kan jo ikke bare selge det nå, taper masse penger på det. Men regner med at jeg blir og tjene rundt 30 lapper i sommer så da skulle jeg vel muligens klart og fått meg enn vr6 eller 2 liter gti motor? hva er det man trenger for og bygge om til vr6 eller 2 liter gti fra golf. Noen som har enn hel liste over deler man trenger (driver og søker litt borte i sverige og regner med jeg får noe slikt rundt 10.000 men må hvite hva jeg trenger) noen som kan hjelpe meg her? hvilken motor er det du har i din speedweel? hvor kjøpte du den?
Lenke til kommentar
Del på andre sider