Gå til innhold

golf via photoshop.

Ranger emnet

Nedi

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Laaars

Å kjøpe stereoanlegg til 40.000 er bare helt på trynet. Hva skal du med det?

Hadde du heller brukt de penga på motor/trim, styling, eller andre ting (som F.EKS Rallye-front) så hadde du fått en enda fetere Golf.

Anlegg er bortkasta penger... det skal ihvertfall ikke prioriteres før motor, trim og utseendet er i orden!

amen!

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Å kjøpe stereoanlegg til 40.000 er bare helt på trynet. Hva skal du med det?

Hadde du heller brukt de penga på motor/trim, styling, eller andre ting (som F.EKS Rallye-front) så hadde du fått en enda fetere Golf.

Anlegg er bortkasta penger... det skal ihvertfall ikke prioriteres før motor, trim og utseendet er i orden!

Skål for den!

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått et tips om en vr6 borte i sverige, ringte han i stad og det hørtes veldig positivt ut. Var en 2,9l som hadde rullet 190 000. Komplett med girkasse, ledningsnett, startmotor, bremser og bakvågn i tillegg til bremser foran, motorfesterosv. Skulle vist være i god stand i følge han. Skal ringe han på onsdag men regner med at prisen blir 12 - 13 svenske lapper. Noen synspunkter om dette? og en ting til, er dette mye arbeid? skulle vist være alt man trengte for og pakke det inn i en golf 2. Såe noen som har tuv godkjenninger på dette liggende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey, skjønner ikke det helt men sender over på nytt. Har da snakket med han med vr6 så det blir henting av den i juni/juli. Har også fått tilbud om komplett g60 skinn i sort/rødt i samme området så det blir antageligvis det i samme slengen. Så hvis noen er interresert i en gti 8v 87 model med ledningsnett og alt så blir det til salgs, g60 bakstilling også, ja det meste blir til salgs. Snakket foresten med møller norge, er jo veldig vanskelig og få godkjent vr6 i norge, noen som har papirer på det? eller blir det tyskland tur på meg... Tror i allefall dette blir meget bra. PS: kommer til og trenge greenrør til vr6 og eksosanlegg så hvis noen har rop ut!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by startdf

hvor mye koster ett skikkelig prosjekt? i likhet med

http://r20.no-ip.com ?

regner med å få til det meste selv her, er ikke sikker på motor og drivverk, men hvor vanskelig kan det være? hehe.

jeg er bare nødt til å sette igang...venter på å bli ferdig med xamen...

noen som har hørt hva folk bruker på sånt?

Motor og slikt skal men vel alltids klare å hjelpe deg med vel, hvis du bare begynner på et skikkelig prosjekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tarjei_Hugaas

startdf - prøver og sende over bilder nå, får se om det går. Noen som har et skinninteriør og selge meg? enten til golf 2, golf3 eller corrado. Fikk bildene av det jeg skulle kjøpe i sverige og ble veldig skuffet, var ikke originalt men noe som var gjort i ettertid - altså ikke noe pent.

nå er jeg klar for å leke med en golf, bruk http:\\photobucket.com og legg ut bildene, så legger du linkene eller bildene ut her på forumet ! vettafaen hva som skjer, men jeg får ingenting ! hehe

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider