SMP Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 skal legge ut snart jeg.. men det er jo enda 2 dager til timeout.. Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 hehe :D jaja får satse på det da Du da MSpeed? Skal ikke du delta?? Bra! Bruk tida du trenger:) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by andrej1 hehe :D Du da MSpeed? Skal ikke du delta?? hmm..kanskje..har mye å gjøre på skolen nå, så jeg får bare tid til et par modder, + at datan min er helt rar...blir hvertfall med i neste konk Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 jeg har prøvd litt.. selv syntes jeg dette var en kjedelig bil og modde.. :/ Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toON Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 ganske kjip bil å modde ja.... prøvde å holde den ganske orginal denne gangen, ikke så blodstyla... Siter http://www.team-htr.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 har du to dører på høyre siden eller?:D du må lære meg litt aribrushing! peeen bil ! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Noe større felger sideskjørt ordnet leppe forran fanger bak og større enderør tatt vekk dørhåndtak og bmw merke i panser ordnet grill og skiltplate...tatt vekk m5 merket lence flare i lykter... senket littegranne:D greddy dekal på skjørtet dekal på siden og sotet vinduer....tror det var alt Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
////AMG power Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Det ble litt d?rlig grafikk. Det er f?rste gang jeg lager bremser selv(airbushed). Siter 2x W210 Mercedes E220 CDI 1x S 210 Mercedes E220 CDI 1x W211 Mercedes E270 CDI 1x E36 BMW 316i 1,8 122hk www.BMWguiden.no www.Mercefreaken.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Her kommer gliset mitt, holder meg fortsatt til det litt enkle og cleane... Jeg digger fronten på disse bilene, de ser så sinte ut ... og med grillist blir det bare enda verre :) Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rOMnID Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Er helt fersk, men legger likevel ut denne :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 navnet dit ? DinMor? luuuul, gode greier hehe. synes det er okei til å være fersking, skal ikke skryte på meg å ha for gode kunnskaper om ps jeg heller;) bra modd ik`sant kam`rat Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Originally posted by Aero Her kommer gliset mitt, holder meg fortsatt til det litt enkle og cleane... Jeg digger fronten på disse bilene, de ser så sinte ut ... og med grillist blir det bare enda verre :) Du er klar over at bilen er desaturated? burde kanskje ha litt farge..hvis du prøver å få fangerene i samme farge som bilen blir den drit kul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Hadde litt samme ide som en anna her ser jeg:D Kan ikke dette her, så ble liksom litt rart her og der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Originally posted by X-ecutioner Du er klar over at bilen er desaturated? burde kanskje ha litt farge..hvis du prøver å få fangerene i samme farge som bilen blir den drit kul Den er ikke helt desaturated da .. bare et forsøk på å få den koksgrå :) Og tro du meg jeg har herjet og prøvd å få skjørt + fangere til å matche best mulig med den opprinnelige blåfargen .. men neida :) Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg