Scoopex86 Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 noen som veit hva det koster å lakke om en 97modell audi a3 1,8, fra grønn til sølv.. Sånn ca pris.. og blir det veldig stygt inne ved dørene osv pga forskjellig farger? Siter Er du blond og blind, da er du min ;p - Audi A4 1,9TDI 2003 S-line - Audi A4 1,8 1996 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Blir ikke billig.. 25 + sikkert mer å.. kommer helt ann på hvem som skal gjør det. Tror det blir utrolig stygt i dører og motorrom.. Ville aldri gjort det på en så ny bil... Hvertfall ikke fra grønn til sølv... Synes den grønnfargen er fin .. Men det er nå min mening da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Åssen grønnfarge er det snakk om? Er den en type mørkegrønn farge, så skal det vel gå ann? Men sølv er vel en litt finere farge enn grønn synes jeg også selv, fikk nå fargen jeg hadde lyst på, så det er viktig det.:) Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Dette blir jo kostbart.... Selg bilen og kjøp en som er sølv.. eller ha den grønn. hadde jeg gjort hvertfall..... Hellakkering og i tillegg at man skal bytte farge koster penger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by NoLimit Dette blir jo kostbart.... Selg bilen og kjøp en som er sølv.. eller ha den grønn. hadde jeg gjort hvertfall..... Hellakkering og i tillegg at man skal bytte farge koster penger! Ja det hadde nok jeg også gjort, visst det er helt nødvendig. Du har forresten den grønn fargen jeg syns er pen! Har den samme på A6'en her hjemme!..:) Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Å skifte farge i det hele tatt blir fort mer kostbart enn det smaker... om du ikke gjør veldig mye av jobben selv... Originally posted by Nitrisious-E Ja det hadde nok jeg også gjort, visst det er helt nødvendig. Du har forresten den grønn fargen jeg syns er pen! Har den samme på A6'en her hjemme!..:) Ja jeg syns faktisk denne grønn fargen er fin selv jeg. Eneste grønnfargen som er fin ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 hvis jeg vil shine opp lakken på bilen min, altså å få fjernet steinsprut og småriper osv. Hva vil det ca koste meg ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by acoupe hvis jeg vil shine opp lakken på bilen min, altså å få fjernet steinsprut og småriper osv. Hva vil det ca koste meg ? Hør med Bergersen bilpleie i Oslo om hva de tar for Permashine. http://www.bilpleieguiden.no/distrikter/bilpleie.html Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 skal gjøre det. Hvordan fungerer denne permashine da ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by acoupe skal gjøre det. Hvordan fungerer denne permashine da ? Er ikke helt sikker... men de har jo flere års garanti så det bør være bra. Dessuten så jobber en kompis av meg der så da blir det enda bedre.... hehehe Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 hehe...skaff meg en bra pris av kompisen din da !? :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg