Ole-H Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Hvor mange hk kan du få ut av en corrado g60,og hva må du gjøre, uten og bygge om til turbo? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Med chip, bensintrykksregulator, ny kam, større dyser, portet G lader med lite ladehjul (65 mm), konefilter, re route, og litt eksos fiks, kan du vell kanskje på en god dag hente ut 200 + på hjula. Men, Med litt annen topp, og litt små plukk, kan du nok hente ut 250 på en grei måte. Eks. Er visst 16VG60 på 210 hk originalt, så der bør det kunne gjøres noe større. Ellers lager f.eks SLS Tuning i tyskland fulle ombyggings kit.. Da skil du kunne hente ut over 250 hk, med standard topp, men da bygger de om il 1,9l blokk, og porter topp og lader, blandt annet.. koster rudt 5 000 € for hele opplegget nede hos de. Jeg skal ha min på rulle nå snart, er planen, hadde vært kult å vite hvordan det blir. Skal gi beskjed Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mai 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Hadde vært fint om du hadde gitt beskjed. Grunnen til at jeg lurer på dette er at det er en her som sier at han har 250hk. Synes nå dette hørtes litt mye ut for en bil som det er 160hk orginalt i. Og han har ikke chip eller turbo på den. Er vist en polsk mekanikker som har hatt den før. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by Ole-H Hadde vært fint om du hadde gitt beskjed. Grunnen til at jeg lurer på dette er at det er en her som sier at han har 250hk. Synes nå dette hørtes litt mye ut for en bil som det er 160hk orginalt i. Og han har ikke chip eller turbo på den. Er vist en polsk mekanikker som har hatt den før. Få han til å kjøre den på rulle :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by Ole-H Hadde vært fint om du hadde gitt beskjed. Grunnen til at jeg lurer på dette er at det er en her som sier at han har 250hk. Synes nå dette hørtes litt mye ut for en bil som det er 160hk orginalt i. Og han har ikke chip eller turbo på den. Er vist en polsk mekanikker som har hatt den før. 250 er mye med 8V topp og G-lader.... da skal det være gjort mye med begge deler for å si det mildt Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Leistung 183KW (250PS) Bestehend aus - Laderrad beschichtet 66mm - Bypassreduzierung - Riemenspannerumbau - Drosselklappenteilumbau - Ansaugrohr bearbeitet(AT) - Zylinderkopf strömungsgünstig bearbeitet mit großen Auslassventilen - Spezialzylinderkopfdichtung - Nockenwelle SLS asymetrisch - Luftfilter - G - Laderbearbeitung RS2 - Zündkerzen - Fächerkrümmer - CHIP(7200U/min) - Benzindruckregler Her er oppskriften til SLS på hvordan dra ut 250 hk av denne bilen..mye som skal gjøres, med andre ord. Er ikke så stødig i tysk at det gjør noe, men skjønner en del...translate please! 250 hk, er ikke gjort over natta.. Min har ikke vært igjennom stort, men har chip, bensintrykks regulator, konefilter, re route, og 68 mm ladehjul..hvor mye det gir, vet jeg ikke, men håper å få kjørt bilen på rulla, så jeg får sett.. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiletrynet Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Slik: To achieve 183 kW (250 HP) Consisting of - Loader's wheel coats 66 mms - Bypassreduction - Strap instep rebuilding - Throttle valve part rebuilding - Induction pipe works on (AT) - Cylinder head works on current-favorable with big exhaust valves - Special cylinder head poetry - Nockene SLS assymetric - Air filter - G - loader's treatment RS2 - Spark plugs - Fields elbow - CHIP (7200U / min) - Gasoline pressure control valve Siter Fyfaen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by Peltz Leistung 183KW (250PS) Bestehend aus - Laderrad beschichtet 66mm - Bypassreduzierung - Riemenspannerumbau - Drosselklappenteilumbau - Ansaugrohr bearbeitet(AT) - Zylinderkopf strömungsgünstig bearbeitet mit großen Auslassventilen - Spezialzylinderkopfdichtung - Nockenwelle SLS asymetrisch - Luftfilter - G - Laderbearbeitung RS2 - Zündkerzen - Fächerkrümmer - CHIP(7200U/min) - Benzindruckregler Her er oppskriften til SLS på hvordan dra ut 250 hk av denne bilen..mye som skal gjøres, med andre ord. Er ikke så stødig i tysk at det gjør noe, men skjønner en del...translate please! 250 hk, er ikke gjort over natta.. Min har ikke vært igjennom stort, men har chip, bensintrykks regulator, konefilter, re route, og 68 mm ladehjul..hvor mye det gir, vet jeg ikke, men håper å få kjørt bilen på rulla, så jeg får sett.. Gjort over natta hvis man vet hva man driver med. Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by G60Turbo Gjort over natta hvis man vet hva man driver med. Har ikke ide:D , så ikke gjort over natta for min del, nei..;) Skulle gjerne visst det, og kunne gjort det..Kunne vært gøy med litt mer pulver, uten å måtte betale 3500 € for det.. Fortell gjerne!!:) Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Ta vekk begrenseren (også kalt G-lader) Port toppen, behold org kammen Sett på en stor og fin turbo Bytt ut til orntli IC Chip,dyser og mapsensor Sett ladetrykket til 1.4 bar, gi gass og se glad ut! Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 vw sjøl henta vel 300 hk med g-lader og 8v topp. Da hadde dei hurtigfester på g-lader så dei bytta den på 15-20min. Slikt går selvfølgelig ut over holbarhet.... 200hk går fint uten å ødelegge alt.(ikkje på hjula da du har ca 40hk tap) -kon filter -mod. g-lader -mindre ladehjul, 65mm -ny kam -chip og bensintrykksregulator. dette kan gi ca 200hk. Du har tusenvis av muligheter, du kan hente mellom 160 og 300hk. økonomien og effekten setter grenser for holdbarhet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Bare gi meg 50 lapper så er det ordnet, kanskje til og med 30 hk til. 1,9L, full blend lader, portet topp med større ventiler, portet gass spjeld, portet innsug, større dyser, tannreim drift av lader(ev. 58 ladehjul), 268/276 kam, 440 cc dyser, større intercooler, twin inlet induction kit, rs-utblås, grenrør, 63,5/60 mm eksos, godt chip.... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg