Gå til innhold

Hvor mange hk i Corrado g60?

Ranger emnet


Ole-H

Anbefalte innlegg

Med chip, bensintrykksregulator, ny kam, større dyser, portet G lader med lite ladehjul (65 mm), konefilter, re route, og litt eksos fiks, kan du vell kanskje på en god dag hente ut 200 + på hjula.

 

Men, Med litt annen topp, og litt små plukk, kan du nok hente ut 250 på en grei måte. Eks. Er visst 16VG60 på 210 hk originalt, så der bør det kunne gjøres noe større. Ellers lager f.eks SLS Tuning i tyskland fulle ombyggings kit.. Da skil du kunne hente ut over 250 hk, med standard topp, men da bygger de om il 1,9l blokk, og porter topp og lader, blandt annet.. koster rudt 5 000 € for hele opplegget nede hos de.

 

Jeg skal ha min på rulle nå snart, er planen, hadde vært kult å vite hvordan det blir. Skal gi beskjed

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært fint om du hadde gitt beskjed.

 

Grunnen til at jeg lurer på dette er at det er en her som sier at han har 250hk. Synes nå dette hørtes litt mye ut for en bil som det er 160hk orginalt i. Og han har ikke chip eller turbo på den.

Er vist en polsk mekanikker som har hatt den før.

Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil...

 

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ole-H

Hadde vært fint om du hadde gitt beskjed.

 

Grunnen til at jeg lurer på dette er at det er en her som sier at han har 250hk. Synes nå dette hørtes litt mye ut for en bil som det er 160hk orginalt i. Og han har ikke chip eller turbo på den.

Er vist en polsk mekanikker som har hatt den før.

 

Få han til å kjøre den på rulle :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ole-H

Hadde vært fint om du hadde gitt beskjed.

 

Grunnen til at jeg lurer på dette er at det er en her som sier at han har 250hk. Synes nå dette hørtes litt mye ut for en bil som det er 160hk orginalt i. Og han har ikke chip eller turbo på den.

Er vist en polsk mekanikker som har hatt den før.

 

250 er mye med 8V topp og G-lader....

da skal det være gjort mye med begge deler for å si det mildt

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leistung 183KW (250PS)

Bestehend aus

- Laderrad beschichtet 66mm

- Bypassreduzierung

- Riemenspannerumbau

- Drosselklappenteilumbau

- Ansaugrohr bearbeitet(AT)

- Zylinderkopf strömungsgünstig bearbeitet mit großen Auslassventilen

- Spezialzylinderkopfdichtung

- Nockenwelle SLS asymetrisch

- Luftfilter

- G - Laderbearbeitung RS2

- Zündkerzen

- Fächerkrümmer

- CHIP(7200U/min)

- Benzindruckregler

 

Her er oppskriften til SLS på hvordan dra ut 250 hk av denne bilen..mye som skal gjøres, med andre ord. Er ikke så stødig i tysk at det gjør noe, men skjønner en del...translate please!

 

250 hk, er ikke gjort over natta..

 

Min har ikke vært igjennom stort, men har chip, bensintrykks regulator, konefilter, re route, og 68 mm ladehjul..hvor mye det gir, vet jeg ikke, men håper å få kjørt bilen på rulla, så jeg får sett..

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik:

 

To achieve 183 kW (250 HP)

Consisting of

- Loader's wheel coats 66 mms

- Bypassreduction

- Strap instep rebuilding

- Throttle valve part rebuilding

- Induction pipe works on (AT)

- Cylinder head works on current-favorable with big exhaust valves

- Special cylinder head poetry

- Nockene SLS assymetric

- Air filter

- G - loader's treatment RS2

- Spark plugs

- Fields elbow

- CHIP (7200U / min)

- Gasoline pressure control valve

Fyfaen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Peltz

Leistung 183KW (250PS)

Bestehend aus

- Laderrad beschichtet 66mm

- Bypassreduzierung

- Riemenspannerumbau

- Drosselklappenteilumbau

- Ansaugrohr bearbeitet(AT)

- Zylinderkopf strömungsgünstig bearbeitet mit großen Auslassventilen

- Spezialzylinderkopfdichtung

- Nockenwelle SLS asymetrisch

- Luftfilter

- G - Laderbearbeitung RS2

- Zündkerzen

- Fächerkrümmer

- CHIP(7200U/min)

- Benzindruckregler

 

Her er oppskriften til SLS på hvordan dra ut 250 hk av denne bilen..mye som skal gjøres, med andre ord. Er ikke så stødig i tysk at det gjør noe, men skjønner en del...translate please!

 

250 hk, er ikke gjort over natta..

 

Min har ikke vært igjennom stort, men har chip, bensintrykks regulator, konefilter, re route, og 68 mm ladehjul..hvor mye det gir, vet jeg ikke, men håper å få kjørt bilen på rulla, så jeg får sett..

 

Gjort over natta hvis man vet hva man driver med.

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G60Turbo

 

Gjort over natta hvis man vet hva man driver med.

 

Har ikke ide:D , så ikke gjort over natta for min del, nei..;)

 

Skulle gjerne visst det, og kunne gjort det..Kunne vært gøy med litt mer pulver, uten å måtte betale 3500 € for det..

 

Fortell gjerne!!:)

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta vekk begrenseren (også kalt G-lader)

Port toppen, behold org kammen

Sett på en stor og fin turbo

Bytt ut til orntli IC

Chip,dyser og mapsensor

 

Sett ladetrykket til 1.4 bar, gi gass og se glad ut!

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vw sjøl henta vel 300 hk med g-lader og 8v topp.

Da hadde dei hurtigfester på g-lader så dei bytta den på 15-20min.

Slikt går selvfølgelig ut over holbarhet....

 

200hk går fint uten å ødelegge alt.(ikkje på hjula da du har ca 40hk tap)

-kon filter

-mod. g-lader

-mindre ladehjul, 65mm

-ny kam

-chip og bensintrykksregulator.

 

dette kan gi ca 200hk.

Du har tusenvis av muligheter, du kan hente mellom 160 og 300hk. økonomien og effekten setter grenser for holdbarhet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gi meg 50 lapper så er det ordnet, kanskje til og med 30 hk til.

 

1,9L, full blend lader, portet topp med større ventiler, portet gass spjeld, portet innsug, større dyser, tannreim drift av lader(ev. 58 ladehjul), 268/276 kam, 440 cc dyser, større intercooler, twin inlet induction kit, rs-utblås, grenrør, 63,5/60 mm eksos, godt chip....

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår