Gå til innhold

ØK: Honda Civic, Nissan Primera eller Golf3

Ranger emnet

Eelo

Anbefalte innlegg

Det er forresten en annen ting som er kjekt med bilen. Den er billig å forsikre. Jeg hadde den på fattern da, og han har 70 % bonus. Husker ikke nøyaktig beløpet, men det var ikke mye i alle fall.

Det hadde vært kjekt å fått solgt bilen nå ja, en mindre ting å tenke på i disse eksamenstider. :D

Ser fram mot å høre mer fra deg på mandagen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var en ting til jeg lurte på. Det ringte en kar på bilen i går, men han skulle sjekke opp noen andre biler før han visste noe mer. Skal jeg si at bilen er "solgt" men at du skal bestemme deg endelig mandag eller tirsdag??

Bare sånn at det ikke blir noen problemer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by Eelo

Ja.. :)

Er ute etter ny bil, og da vil jeg helst ha Primera, Civic eller Golf..

er ute etter å betale ca 60-85k

60k for en original bil pen stand.. kan strekke meg opp mot 85 for bil med felger og styling..

Og bilen må enten være i nærheten av Bodø/Fauske eller i Oslo.. :)

Primera er jeg ikke sikker på årsmodell, men ikke før 90. Civic må være 92-> og Golf helst 95 -> ihvertfall Golf3...

Min da? ;)

Skal få den for 95000,-

http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=407780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by gaupz

Det var en ting til jeg lurte på. Det ringte en kar på bilen i går, men han skulle sjekke opp noen andre biler før han visste noe mer. Skal jeg si at bilen er "solgt" men at du skal bestemme deg endelig mandag eller tirsdag??

Bare sånn at det ikke blir noen problemer der.

Hmm... Så ikke denne før nå.. :eek:

tja, bestemmer meg når jeg får dommen fra verkstedet.. ;)

Men tror ikke det skal være noe problem. er vel såpass ny...

Hadde egentlig bestemt meg for ikke å kjøpe rød bil, men den fargen der var så deilig.. :D

Så med mindre forsikringen blir dyr så tror jeg du kan vurdere den som solgt.. ;)

94 Pug405GTX

x -86 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppers!

Skal prøve å få bilen inn på sjekk i morgen jeg, må trekke i noen tråder, men håper at dette skal gå i orden veldig kjapt.

Skriver i morgen når jeg vet når bilen kan komme inn. Som sagt tidligere tror jeg ikke forsikringen skal bli så dyr for deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by Eelo

Inkludert reg?

bilder av interiør? bare 4-seter?

5-seters ja..

Inkludert omregistrering og årsavgift.

Ligger bilder av interiør og bilen ellers på:

http://home.online.no/~jankf/bilder

Er du interessert, så ring meg eller sms på 93 61 90 32.

Får dessverre ikke sjansen til å ev. svare her på forumet før på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Fikk time på verksted i morgen tidlig. Da tar han en tilnærmet EU-test på bilen. Det vil si at han går gjennom alle de samme tingene som en ville ha gjort på en vanlig EU-test. Dette holder vel i massevis vil jeg tro.

Du kan godt få fakset papirene på dette etter det er gjort hvis du har et faksnummer. I tillegg skal jeg kopiere det som ble gjort av service på bilen i fjor.

Så nå sitter jeg bare å håper på at alt skal gå i orden hos deg. Ser fram mot svar! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Ja, Det må vel bli bra det.. sender fax nr. på PM.

forsikring kom på 8700,- for delkasko..

så jeg vurderer full kasko, får høre pris på det neste gang jeg ringer dem... har ikke lånet i boks riktig enda da.. :P

94 Pug405GTX

x -86 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da har bilen vært på sjekk. Opplysningene derfra blir faxet deg i hvert øyeblikk.

Det var jo selvfølgelig noe småplukk som det alltid er på disse sjekkene. Dette ser du jo selv hva er. Jeg skaffer deler til innkjøpspris, så her kan vi helt sikkert få til en avtale uten at det skal koste hverken meg eller deg noe særlig ekstra. :)

Du får kikke på papirene så er jeg spent på å høre fra deg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider