passat kara Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 noen som veit om det er vanskelig å feste orgianl spoilern på bakluka? tenker på denne : Noen som har gjort det før? vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by passat kara noen som veit om det er vanskelig å feste orgianl spoilern på bakluka? tenker på denne : Noen som har gjort det før? vemund Sitter i 4 stk sekskantskruer.. I bakkant/fremkant... Skal ikke være noe prob. og få på en sånn på passaten din, bare å få fatt på en slik spoiler og prøve..... Evn. få tak i en bagasjeluke med org. spoiler.... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 tenkte først tanken på å skaffe meg komplett bagasje lokk men da må jeg jo lakke hele lokket og det er litt kjett.. tenkte bare på spoilern men lure da på hvordan jeg ska få borra til hullene.. må nesten måle på orginal luka da.. og sette drillen i den jeg har.. hehe vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoggen Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Bruk Sikaflex,det sitter som bare f****...så slupper du å borre å greier,med mindere det er bremselys på den da!vet om flere som har limt og det sitter ennå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Originally posted by Hoggen Bruk Sikaflex,det sitter som bare f****...så slupper du å borre å greier,med mindere det er bremselys på den da!vet om flere som har limt og det sitter ennå :) det var en god ide. hvor får jeg tak i sånn lim og veit du hva prisen er? sitter sikkert bra nok det. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoggen Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Originally posted by passat kara det var en god ide. hvor får jeg tak i sånn lim og veit du hva prisen er? sitter sikkert bra nok det. vemund Vi har det på jobben!så for meg så koster det ingenting.Men regner med at du må på en eller annen jernvarehadel eller Maxbo el no sånt!! jeg skal høre litt på jobben,hvor man får kjøpt det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
te-we Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Ikke bruk sikafleks... Svineri;skikkelig gris altså... Dra heller innom en bilrekvisita forettning og kjøp no monteringslim for styling.. Siter -Terje- 99 Passat TDI, Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg