Gå til innhold

politiet i mandal

Ranger emnet

maxmix

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Virka i alle fall som om de koser seg på jobben. Er nok ganske spennende for dem vil jeg tro. Ikke noe 8 til 16 jobb der nei.

Må si meg ganske enig i noe av det di forteller. Slik som at de heller lar de som ligger litt over fartsgrensen gå, og heller jakter på verstingene. Selv føler jeg meg ikke alltid like trygg når jeg møter en som kommer rundt en sving i over 100.

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes prioriteringene til mannen virket fornuftige.

Sitat:

"– Å ta en sjåfør som kjører 15 km/t over fartsgrensen i 80-sonen gir meg ikke mye glede. Men når vi har tatt en som kjører nesten 100 km/t i 50-sonen i tettbebygde strøk er følelsen god. Da har vi fjernet en stor trafikkfare for minst ett år. Sannsynligvis med en solid lærepenge, sier Andersen. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si meg enig med dem over her i grunn.. Virker som om han forstår at folk kan være uheldige å ligge i trafikkflyten i 95 i en 80-sone og at det ikke er grisekjøring eller engang uforsvarlig.. At han tar folk som kjører 100 i 50-sonen: jatakk, ta gjerne enda flere!

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by maxmix

http://www.lindesnes-avis.no/nyhet.asp?id=13713

les den og si hva du synes?

Har man ikke krav på og vite eksakt hvor man ble målt feks?

hvirker som jobben har gått til hodet på dem..

1 ting er sikkert hadde jeg truffet den mannen på gaten skulle jeg kjørt han rett ned for så å rygge over han å kjøre viderefucku

Fred ut og ha en fortsatt fin helg;)

Dyngman,

Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at dette er en av de beste eksemplarene av UP som har vært i media på lang tid. Mye bedre å luke ut de som virkelig grisekjører enn de som ligger å cruiser 10-15 over fartsgrensa på strekninger hvor de ikke medfører fare for seg selv & andre.

1992 Audi 100 2.3E

1993 Nissan Sunny 1.6SR

1990 BMW 520i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener det blir helt feil hvis politiet skal leke gjemsel i hagene til folk,jeg ser i hvertfall ikke helt vitsen i å gjøre det da mener jeg heller de skulle prioritert å ta fyllekjørere og folk som ellers kjører i ruset tilstand,:o

Dyngman,

Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dyngman

1 ting er sikkert hadde jeg truffet den mannen på gaten skulle jeg kjørt han rett ned for så å rygge over han å kjøre viderefucku

Fred ut og ha en fortsatt fin helg;)

Håper jeg aldri møter deg i trafikken før du forhåpentligvis mister lappen.

Slik holdning som dette er det som er en av de største grunnene til ulykker i Norge.

Synes det er helt flott at de tar verstingene, og ikke de som opprettholder en jevn flyt i trafikken.

100 i 50 sone, da fortjener man virkelig å bli tatt.

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, er man en "værsting" vis man kjører i 120 i 70 sonen gjennom tunellen på natterstid? nei..

er man en værsting vis man kjører i 100 i 50 sonen midt på dagen? ja absolutt..

menmen.. trodde ikke politiet kunne bruke slike metoder når de skal ha fartskontroll?

menmen, tror det er mye skremselspropaganda i dette da, siden den "hemmelige" politibilen , merca er avbilda i bakgrunn osv..

EDIT: tipper alle med sierra som skal på jobb på mandag kjører sakte til jobb hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant artikkel..

Det virket som om han var et skikkelig kontrollfreak. Skal kontrollere alle og enhver, og tenker vel at han er den som vet best og alltid har rett. Det er jo på kanten til galskap å forfølge mennesker sånn som han gjør - han vet hvor og når på døgnet andre personer jobber, og hvilken veier de bruker...Synes synd på kona hans..

Og en annen ting som irriterer - i alle intervjuer fabler lærhomsene om at dødstallene stiger dag for dag. Dette er rent pisspreik! Dødstallene har sunket de siste årene, og sammenligner man tallene fra 1960 og fram til i dag ser man at vi krasjer mindre selvom trafikkmengden er enorm i forhold til før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint artikkel det der. Tror han prøvde å dra med litt smisking mens han først hadde sjansen.

Jeg ser absolutt ikke problemet med at dem har litt research om sjåfører for å lettere fange grisekjøreren. Politiet opererer jo på samme vis mot andre kriminelle for å lettere fange dem.

Om di så sitter på en låve i militærklær med laseren, så er det bare deres måte effektivisere arbeidsdagen. Sier seg selv at hvis de står med uniformerte politibiler langs veien, så vil grisekjørere bli varslet av andre bilister,kamerater osv.

.:: Knutz ::.

Lenke til kommentar
Del på andre sider