Mandel Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Originally posted by JensK Ja, er litt irriterende at sommeren er "over" når lappen er i boks. Treff og høydepunkter begynner og bli slutt osv. Må nesten bare drite i å tenke på det. hehe.. Vi får glede oss til brekking på snø til vinteren ;D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Mai 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Hehe ja.. Går og trøster meg med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Originally posted by Mandel er det kromma sideskjørt og leppe på den golfen der? Lik min nesten :P Som jeg sa :P hehe Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Originally posted by Jonte Hvorfor har jeg ikke sett den der før? Specs? FOrdi den har ikke sett sånn ut på ett par år..... Ikke noe spennende specs annet enn meget valsede skjermer og feite hjul... ellers er det kun en 1.8 90hk Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg