Gå til innhold

For nær bilen foran?

Ranger emnet

awt

Anbefalte innlegg

Originally posted by Integrale

Jeg vet at politiet har vært jævlig hissig på akkurat dette. Mange lastebilsjåfører som har fått kjeft fordi de ligger for nærme den forann seg.

Har snakket med noen av sjåførene om dette på jobben. En del av de legger seg tett opp i bilen i oppover bakker. Det er pga at de ikke vil gire ned hvis de er tungt lastet, men de ser langt forbi bilene forran og ser hvis om det skjer noe der fremme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ChevyKen

Håper de tar lappen fra alle som en av de som ligger helt oppi rassen på andre biler! Hvis de i tillegg kunne luka bort alle de idiotene som ikke blinker i rundkjøringer - så hadde det blitt bra trafikkflyt, mange færre biler på veiene og verden hadde blitt en bedre plass å leve :D:D

;)

Ken

Jeg ligger alltid helt oppe i ræva på de rasshølene som ligger i 60 i 80-sonen på helt fine veier, om jeg ikke kan kjøre forbi. Og jeg mener helt alvorlig at det ikke er jeg som er synderen der.

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men lurer litt på en ting...

var en supermørk natt jeg kjørte bortover en vei med 80-som jeg aldri hadde kjørt på før, bak meg var det så en tysk trailer som kjørte med fjernlysene PÅ. Så ikke drua, måtte ligge i 120 for å ha såpass avstand til han at jeg så nå, det jeg lurer på er da, hvis jeg så hadde blitt stoppa av pol10 kunne jeg da sagt at jeg ikke turde annet enn å kjøre så fort fordi han presset såpass, eller hadde de sagt at jeg burde stoppa på en ikke eksisterende veiskulder eller bussholdeplass?

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider