Gå til innhold

Er du fornøyd med årets første GATEBIL 2004?

Ranger emnet

ford4fun

Gatebil 2004, hva synes dere?  

124 stemmer

1. 1. Gatebil 2004, hva synes dere?

• Kjempebra! Jeg kommer garantert igjen!
      50
    • Var ikke der..
      49
    • Var der, men gidder ikke neste gang..
      9
    • Gatebil er oppskrytt.... (gatebil sucks)
      17

Anbefalte innlegg

Var der på lørdag.

Mye bra biler. Artig å se Audiene utpå banen. Mange som gikk friskt! :D

Men det var kaldt på Våler. Sur vind, litt regn til tider og faktisk skikkelig haglskur. Var vel mange som dro akkurat da det begynte å hagle som verst.

Tror nok at været ødela mye..

Men jeg for min del syns ikke at Gatebil er noe å hoppe i taket for lenger. Helt greit. Men ikke noe å hoppe i taket for.

Og selvsagt så var det jo mange fyllesvin der igjen da.. jeg fatter ikke vitsen med å gå rundt drita midt på dagen på et biltreff..

Alkohol og bil hører ikke sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffet: Fint treff, mye fint å se på syntes jeg i hvertfall. Artig å se at folk bruker bilene sine på banen, men jeg synes det begynner å bli lenge siden Ruud har brukt redskapen sin skikkelig...

Været: Litt sur vind og haggel på størrelse med druer ;)

Fyll: Greit at folk har det moro om kvelden, men det er for dumt å drikke seg drita på dagen... Så et par stykker som lå i grøfta å sov..!! Dette gir et veldig dårlig intrykk for gatebil-miljøet.

-98 BMW Touring M-Sport

-87 Golf MK2 - Solgt

-82 Fiat 127 Sport - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er knallfornøyd.. var der fra fredag til søndag.. litt surt og kaldt lørdag, men været søndag var bra.. mye bra kjøring hele helga, og MASSE fine biler å se på.. kommer med masse bilder senere i dag, må bare fjerne litt skiltnummer osv først... (ca 580 bilder)

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der kun på lørdag som jeg pleier med gatebil på våler, ble overrasket over at det var så mange mensker. Pleier jo ikke å være det der :)

Så til neste år kommer man enten på torsdag eller fredags morgen !

Syns det var et kjempe bra treff til å være våler! *klappe*

Så nå gleder man seg sinnsykt til neste på Rudskogen...!!

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der på fredag og lørdag.

Lite folk fredag og egentlig ikke så mange på lørdag heller.

Surt vær.... Og ikke gøy med telt.

Men moro på banen, ikke altfor mange utpå der. :)

Surt å måtte betale 300,- på fredag og det samme på lørdag for å kjøre da.... :mad:

Litt dyrt egentlig... Men, men.

Og oppgitt over alle som gikk med ølflasker og kasser og skjenket på lørdag på dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg meget fornøyd med treffet. Var der på søndag, og da var det nok ikke så mye folk som på lørdag. Mye bra kjøring - spesielt den blå wrc cosworth'en, den var helt rå! Den fungerte like bra til drifting, som til banekjøring! Litt synd at Ruud kjørte så lite pga problemer med bilen.

Rått å se skyline for første gang på bane!!

03 Focus RS

x Corsa GSI

x Ducati 748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

egentlig ikke så mange på lørdag heller.

seff, sammenligner du med rudskogen så var det ikke så mange, med sammenlignet med tidligere år på våler, så synes jeg oppmøtet var veldig bra jeg.. mange dro hjem da premieutdelingen var og uværet stod på som verst, men var bra med folk på formiddagen..

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThAMaZTeR

seff, sammenligner du med rudskogen så var det ikke så mange, med sammenlignet med tidligere år på våler, så synes jeg oppmøtet var veldig bra jeg.. mange dro hjem da premieutdelingen var og uværet stod på som verst, men var bra med folk på formiddagen..

Mente egentlig å huske at det var mange fler på Våler ifjor, men da gikk jeg bare rundt og så på, hadde ikke med bil heller. Nå kjørte jeg og brukte mesteparten av tida på det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bra treff det. Syns det er greit at de prioriterer rå biler på bana, er mer morsomt å se på. Og nå finnes det jo ørten andre tilbud til å kjøre på bane, som alle kan få prøvd seg på.

Litt for mye opphold i kjøringa. Og litt for mye gulflagg. Kunne hatt en redningsbil på hver side av banen, så det ikke tar 5 min å taue ut folk av sanden.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider