Gå til innhold

Er du fornøyd med årets første GATEBIL 2004?

Ranger emnet

ford4fun

Gatebil 2004, hva synes dere?  

124 stemmer

1. 1. Gatebil 2004, hva synes dere?

• Kjempebra! Jeg kommer garantert igjen!
      50
    • Var ikke der..
      49
    • Var der, men gidder ikke neste gang..
      9
    • Gatebil er oppskrytt.... (gatebil sucks)
      17

Anbefalte innlegg

Ikke fått de offisielle tallene enda, men dette var helt klart ny rekord for Våler!

Snakka sjøl med banesjefen på Våler Trafikksenter, som sa at det aldri hadde vært så mye folk på området noensinne.

Jeg jobba som fotograf for Gatebil, så jeg er en smule inhabil her:

Men jeg gikk rundt på treff og camping hele dagen fra torsdag til søndag og har aldri møtt så mange blide og fornøyde folk på noe Gatebil-treff som denne gang!

Folk flest frøs men smilte likevel - til og med den andre natta de skulle ligge i telt!

Vi var fire fotografer i alt. Bildene blir å se i treffreportasjer i diverse blader og på http://www.gatebil.no

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DRITBRA!;) Var der fra torsdag til søndag,mye råe biler å litt kiipe (halgebyger) var vel mer som snøballer og mye vind lørdag,har aldri sett så mye gule flagg før men det har vel noe med "gøtsing" å gjør?;);)

kid: så forresten "bad`Roccen" sto der ja,FET bil:D Klar til Gatebil Rudskogen?? ;)

Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!!

http://www.lundalracing.piczo.com

-85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p

-86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:)

-x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties:

-x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savnet blåflagging. Alternativt at folk ser _litt_ oftere i speilet. Og merkelig at de lar publikum virre rundt i depot, ved innkjøring til depot og faktisk foran autovernet i yttersving (ved innkjøring i depot). :eek:

Forøvrig synes opplegget i år var fint, fikk kjøre akkurat så mye man ville.

Spooz

Lenke til kommentar
Del på andre sider