-[T]- Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Installerte CS på nytt og nå får jeg ikke snarveiene til å fungere. Bruker jo flere timer ekstra uten dem...what needs to be done? -[T]- Siter Fighting for peace is like fucking for virginity ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Jeg har et forslag... bruk 7.0:P eller 7.0.1 som jeg bruker... funker utrolig bra.. og i tillegg er alle tutorialene er bygd opp for 7.0...prøvde cs jeg og.. var helt teit:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbirkis Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 last ned på nytt. jeg hadde også feil med snarveiene på min første CS installasjon, etter jeg lastet det ned på nytt (en anna fil, ikke den samme) så ordnet det seg Siter hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Tenker du på keyboard-snarveiene? Du kan få tak i en fix så dette blir ordna. Er noe Adobe la inn for å forhindre piratkopiering :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
datapaal Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 hvor henter man den fixen? link..:? :rolleyes: :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg