Gå til innhold

Lykter hos Autospar

Ranger emnet

kimoajajaj

Anbefalte innlegg

Har bestilt meg nye hovedlykter type chrome klarglass & crystal edge baklykter fra Autospar.

Noen som har noen formening om de hovedlyktene er brukbar?

Noen som vet om jeg får med noe av justeringsmekanisme-skrue-tingene?

Er autospar kjappe å levere?

Så en golf med glassklare frontlykter å syns det var ganske fett, så da må det bare kjøpes selv om det betyr at det blir brød til middag i en måned nå :D

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Åh, husker du ikke den posten jeg lagde om autospar i fjor?

Bestilte CC lykter med kryss, fikk vanlig sota lykter med kryss, og det tok vel en halvannen måned med klaging på mail & tlf. Har aldri brukt autospar etter det.

Dem har vel en ting eller to jeg skulle likt å kjøpt til Golfen, men prøver heller fra England før de igjen.

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går også å venter på deler derfra ...

Har klar glass lykter - med "sote kryss" derfra ... kvaliteten var ikke til å hoppe i taket over ... ( fks slark i justeringsskruer - så lykten er litt løs)

Og - hele lykten med innfestning følger med ja .. med justering og alt.

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

autospar har en del pene produkter men leveringstiden er ikke til å hoppe i taket over...

håper de blir litt bedre i framtiden.. de har ikke skremmende bra rykte akkurat :rolleyes:

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarglass crystall lyktene til autospar er bra. Leveres ferdige på ramme, bare til å skru fast, og det beste er det faktum at de er tette!! Fryktet at dette skulle bli noe jall med dugg på innsida, men disse dogger ikke i det hele tatt. fine, gode lykter. Har ingenting å utsette på autospar, men så har da jeg ikke lenger en 15 min å kjøre for å handle der, posten er noe dritt mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider