Harrybo Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Hei Da jeg kjøpte Passaten min så fikk jeg med en ekstra grill til bilen min det er med netting i så hvis det er noen som er interiserte i en slik grill så er det bare å si ifra. Har problemer å legge ut bilder her på forumet men kan sende på mail i tilfellet. Den er lakert blå nå¨. Mvh David:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Originally posted by Harrybo Hei Da jeg kjøpte Passaten min så fikk jeg med en ekstra grill til bilen min det er med netting i så hvis det er noen som er interiserte i en slik grill så er det bare å si ifra. Har problemer å legge ut bilder her på forumet men kan sende på mail i tilfellet. Den er lakert blå nå¨. Mvh David:) man du maile bilde på passatkara@hotmail.com kan jeg legge den ut for deg jeg.. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A4TQ Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Passer den til en Passat 1998-modell ? interessert i såfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Grillen Passer ikke til bilen din den er til den gamle passaten 35i mvh David Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Har du bilde av den ? Pris ? Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Juni 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Har ikke bilde av den enda men skal prøve å legge det ut i morgen:) Er ikke helt inne i dette å legge ut bilder her på nettet enda er så innviklet. Mvh David pris er jeg ikke helt sikker på enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Originally posted by Harrybo Har ikke bilde av den enda men skal prøve å legge det ut i morgen:) Er ikke helt inne i dette å legge ut bilder her på nettet enda er så innviklet. Mvh David pris er jeg ikke helt sikker på enda hvis du ikke får det til kan du gjøre som forrige gang. send det på mail til meg så legger jeg det ut for deg. Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RotaryPower Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Hei. Kjøpte meg en passat stv for et pr. dager siden, som jeg skulle-ville gjærne hatt "ny" front til.. Har ikke så mye peiling på VW, men de på møller sa at det var en '94 mod, men det er den "gamle" fronten på den :( Kan denne grillen passe på bilen min, tror du? Siter 87 Mazda RX-7 94 VW passat x87Volvo 740 x96 Nissan Almera x85 Bmw 518i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Harrybo....mail et bilde til: t-2maz@home.no også da pga fetteren min trenger en slik grill(blir muligens en budrunde her nå men det er vel du bare glad for.....) Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Grillen er til Passat 35i B3 og den er lakert mørk blå for tiden det er Den passer iværtfall på min 90 mod. Bilder er på vei:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg