Mk2-16v Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Jeg hadde planer om å ta ventildekselet + innsugsmanifold'en men etter å ha slipt ventildekselet så ble jeg så lei at jeg tror ikke jeg gidder å ta manifold'en. Har ikke fått polert ventildekselet ennå. ting tar tid.... ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 ja.. det blei med det ene røret og ventildekslet med meg etter det har det stått stille men jeg må nokk begynne å polere litt til nå etterhvert.. har vert litt arbeid med firmaet og.. Cheron: har du noen bilder av resultatet ditt? er litt spendt ser litt stress ut med alle krinkel krokene det er på manifoilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Manifoil??? Er innsug et annet navn for manifoil? Jeg trodde det var dette som var manifoli: Rallye: Har ikke andre bilder av det jeg har gjort til nå. Men skal nok legge inn nye så fort jeg får ræva i gir og nok øl innebords til å begynne med vannslipinga :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by Cheron Manifoil??? Er innsug et annet navn for manifoil? Jeg trodde det var dette som var manifoli: [ Rallye: Har ikke andre bilder av det jeg har gjort til nå. Men skal nok legge inn nye så fort jeg får ræva i gir og nok øl innebords til å begynne med vannslipinga :) Ja innsugs manifoil. men jeg glemte innsug foran :cool: Er det din motor det.. fet eksos manifoil. men husk å vask den med sprit før du starter motoren ellers vill alle finger merkene dine være der for alltid :) gleder meg til bilder.. må vell pusse litt jeg og etter hvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Ja.. Er min motor... Ble montert i januar :) Den er ikke blank lenger.. den er BLÅ :D hehe.. Vært varm et par ganger ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by Cheron Ja.. Er min motor... Ble montert i januar :) Den er ikke blank lenger.. den er BLÅ :D hehe.. Vært varm et par ganger ;) he he er vell det vanlige det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Åffkårs! :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 og her er innsuget mitt;) Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by audi-maniac og her er innsuget mitt;) det var fett.... Det var JÆVLA fett yodude Hvor mange timer???? :rolleyes: Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 2 min på ebay.de:D Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 he he fine :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSS Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 hva er enkleste måten og få vekk dem "porene" på 16v innsuge? hørt at glassblåsing skal funke ganske bra eller må jeg bare finne fram pussepapire og begynnne og pusse? Siter -83 golf gti -83 golf c/16v snart klar for bane -96 Audi A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Luft rundell med "negerkuse" på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSS Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 men da er da bare og begynne da, så skal vi se om vi for det til og skinne etterhvert:D men hvor for man kjøpt autosol? bilxtra kansje? Siter -83 golf gti -83 golf c/16v snart klar for bane -96 Audi A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 sannsynlig vis.. mekonomen eller chlasohlson eller bensin stasjoner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg