joarek Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Så bare den ene ja.... Spurte om de hadde noen fler GTi eller oppover(grrr) men det hadde de ikke. Men om du håper på no småplukk fra motoren så glem det.... De skulle selge motoren komplett for 15000,- !!! Idioter:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Hvem er disse brødrene og hvor holder de til a?... Tror dere de har Fremre Travers til 1,6 ? Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 hehe, kjenner eiern personlig. så 15k blir ikke aktuelt for min del. men var dyrt for de vanlige dødelige ja. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Ja, leeenge siden jeg har skrevet noe her men jeg har vært litt på latsiden med bilen og drevet med andre ting Bilen er nå kjørbar og jeg triller rundt med den:cool: Motoren er utmerket og lydig som en hund, har hatt et par barnesykdomer men dette må jo en bare regne med når man ikke har gjort noe slikt før.. Ting kommer sakte men sikkert på plass og ting begynner og bli skikkelig bra... Har litt problemer med koblinger til bensinpumpe(ne) så jeg har koblet de utenom og til en bryter foreløpig(jall jall) Motoren er en opplevelse i seg selv, smiler bare jeg tenker på den. Må finjusteres litt til men merker den trives under press. Brøler bra:D Var innom Shariff og kjøpte 2 brukte sommerdekk (ja, brukte:o ) siden det ikke er lenge igjen av sesongen og jeg skal ha nye felger til neste år uansett. Dette kom på 500,- med omlegging og rotasjon av hjulene. Anbefaler dem på det sterkeste, utrolige bra priser og raske som fy! Det anbefales og ta turen innom istedenfor og ringe siden telefonen ringer uten stans.spamspam Over til det jeg har igjen: Spissing, 4-hjulskont. og anti rollbar (krengningshemer), Overhale bakstilling, montere denne og bytte brekkwire til skivetypen. Heve bilen "bittelitt" bak, div elektronikk og bytte alle foringer "all around" så er ikke ferdig enda:( Og selvfølgelig en del kosmetiske oppgraderinger, men dette kommer senere... It takes a few hundred people to build a car from scratch but only one dickhead to make it breake the speed of sound, i wish Smeller in mer info senere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet September 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Har laget en liten video om prosjektet...... Ikke drep meg om den ikke faller i smak:D http://home.online.no/~joarek/newmovieqt.mov Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 DUUUUU... kan ikke redigere lixsom!!!.. HAAAA-- på tide du hjelper meg igang her ja.. faen's unge.. hehe btw: ble bra. når kommer du ikveld??? :D Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Dritkul film. Bra jobbet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 sinnsykt a.. Filmen var dritbra! Fått målt noe effekt eller? Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Hehe, takk takk:) Ikke kommet meg så langt enda. Motoren har noen barnesykdommer enda(justering av luft/bensin) så den "bobler" litt, skal gå over plugger og ledninger og se om det hjelper også. Men draget er der absolutt..... Blir bra når den synger reint:D Skal bli ferdig med hele bilen først så tar jeg det derfra, er for tiden uten jobb så det er ikke så lett og luke ut kroner til bil:( Men det går sakte men sikkert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Bilen er stjålet i natt/dag, Parkert på grorud! Om noen har opplysninger om dette belønnes det..... Se mer info på http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=51550 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 F**** i helvete Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Vel siden det er triste tider får vi mimre litt... Legger ut en link til et lydklipp tatt med mobilen min(dårlig kvalitet) for de som liker slikt:) link Legger ut en film til som jeg tuklet med etterhvert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sexybam Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Funnet igjen/fått noen brukbare tips om bilen? Dritkjipt :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloGlenn Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 FAEN nå savner eg den go lyden i den motoren syn det jak som de jek med den nor eg hadde den Siter golf1 cab prosjekt me lambodører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Vel, ikke den filmen jeg sa jeg skulle legge ut men bare for morro skyld.. Hadde litt lite materiale og jobbe med så det ble litt effekter også... Film Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg