joarek Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Nok en gang dedikerer jeg en stooor takk til idiotene som stjeler biler på Grorud, denne gangen ble leiebilen jeg leide fra Rent a wreck stjålet........ Hva skjer???? Bare så det er klart så leide jeg denne pga. bilen min ble stjålet, så blir denne stjålet også..... Jaja, om noen hadde så lyst på en rotten Toyota Carina II så værsegod:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 uflaks? Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 hurra meg rundt så morro da. helt utrolig joare du må se til å flytte vekk fra det stedet der. evt få deg plass i garasjen. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Ja, er på let etter ny leilighet nå. Hjelper ikke å parkere bil i garage her oppe heller siden det er felles garage slipper man ikke unna der heller nei! Tror jeg skal kalle det Grand theft Grorud heretter:rolleyes: hele stedet er et stort bedriten høl, kan du flytte ikke nøl(ellerno) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by joarek Har laget en liten video om prosjektet...... Ikke drep meg om den ikke faller i smak:D http://home.online.no/~joarek/newmovieqt.mov filmen funker ikke? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Fimen funker hos meg, har du QuickTime? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by joarek Fimen funker hos meg, har du QuickTime? ja, tror det... send den i mail til meg da... mpater@online.no prøve derfra Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Legger ut en wmv fil av filmen for de som har problemer med qt formatet. wmv film :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Etter å ha hørt litt på lyden her, blei jeg plutselig fryktelig lei meg for at jeg ikke har golf lenger.. Blir ikke lenge til det står en i garasjen igjen nå tror jeg :D Nyydelig lyd. Jævli synd at den blei stjålet.. Det er bare noen som er så klåfingra at det går ikke an. Du har min dypeste medfølelse. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Kul film! Kreativ bruk av kameraet! :) Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggi Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Hva faen for slags tullinger er det som driver å soser rundt på Grorud og bøffer biler a? Bilen til broren min (Audi 80 1.8 sport) ble bøffa fra Grorud Stasjon. Men politiet gjorde jobben sin og greide å finne igjen bilen.... I SPYDEBERG!?! med bulka dør og ødelagte bakluke. Tjuvene må være de dummeste jeg har hørt om...de stjal askebegeret, sigarett-tenneren, og en av orginal-høytalerne foran!?!(de suger jo hardt) Men de lot de nye Pioneer høytalerne bak være da... Det eneste bra de stjal var bilen da og cd-spillern Og det rareste var att de la igjen masse hansker og luer?? Siter '19 Peugeot iOn [67HK] '10 SAAB 9-5 Turbo6 XWD Aero Hirsch [330HK] '08 SAAB 9-3 SC 1,8t BioPower BSR [220HK] [vrak] '03 SAAB 9-3 SS 1,8t BioPower Maptun [240HK] [solgt] '02 Peugeot Partner 2.0 HDI [90 HK] [solgt] '97 Peugeot Partner 1,4 [75 HK] [solgt] '95 SAAB 9000 2,0 [131 HK] [solgt] '96 Peugeot Partner 1,9D [69 HK] [Vrak] '86 Mazda 626 2.0 [102 HK] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Er vel en liten stund siden denne bilen ble stjålet nå :D Men siden du alikevel har dratt den opp, har bilen blitt funnet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 bilen er funnet nå for noen uker siden.. ribbet og forlatt i ett skogsholt ikke altfor langt unna.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 bilen er funnet nå for noen uker siden.. ribbet og forlatt i ett skogsholt ikke altfor langt unna.. kondolerer på det sterkeste! :( Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Tok det altså 3år for å finne den? Gjemt godt? Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg