Gå til innhold

Wohooo!!! Ny motor

Ranger emnet

joarek

Anbefalte innlegg

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Ja, leeenge siden jeg har skrevet noe her men jeg har vært litt på latsiden med bilen og drevet med andre ting 83.gif

Bilen er nå kjørbar og jeg triller rundt med den:cool: Motoren er utmerket og lydig som en hund, har hatt et par barnesykdomer men dette må jo en bare regne med når man ikke har gjort noe slikt før.. Ting kommer sakte men sikkert på plass og ting begynner og bli skikkelig bra...

Har litt problemer med koblinger til bensinpumpe(ne) så jeg har koblet de utenom og til en bryter foreløpig(jall jall)

Motoren er en opplevelse i seg selv, smiler bare jeg tenker på den. Må finjusteres litt til men merker den trives under press. Brøler bra:D

Var innom Shariff og kjøpte 2 brukte sommerdekk (ja, brukte:o ) siden det ikke er lenge igjen av sesongen og jeg skal ha nye felger til neste år uansett. Dette kom på 500,- med omlegging og rotasjon av hjulene. Anbefaler dem på det sterkeste, utrolige bra priser og raske som fy! Det anbefales og ta turen innom istedenfor og ringe siden telefonen ringer uten stans.spamspam

Over til det jeg har igjen:

Spissing, 4-hjulskont. og anti rollbar (krengningshemer), Overhale bakstilling, montere denne og bytte brekkwire til skivetypen. Heve bilen "bittelitt" bak, div elektronikk og bytte alle foringer "all around" så er ikke ferdig enda:(

Og selvfølgelig en del kosmetiske oppgraderinger, men dette kommer senere...

It takes a few hundred people to build a car from scratch but only one dickhead to make it breake the speed of sound, i wish evo_smart.gif

Smeller in mer info senere!

10_2_25.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hehe, takk takk:)

Ikke kommet meg så langt enda. Motoren har noen barnesykdommer enda(justering av luft/bensin) så den "bobler" litt, skal gå over plugger og ledninger og se om det hjelper også. Men draget er der absolutt..... Blir bra når den synger reint:D

Skal bli ferdig med hele bilen først så tar jeg det derfra, er for tiden uten jobb så det er ikke så lett og luke ut kroner til bil:( Men det går sakte men sikkert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...