Gå til innhold

Wohooo!!! Ny motor

Ranger emnet

joarek

Anbefalte innlegg

Nok en gang dedikerer jeg en stooor takk til idiotene som stjeler biler på Grorud, denne gangen ble leiebilen jeg leide fra Rent a wreck stjålet........ Hva skjer????

Bare så det er klart så leide jeg denne pga. bilen min ble stjålet, så blir denne stjålet også..... Jaja, om noen hadde så lyst på en rotten Toyota Carina II så værsegod:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, er på let etter ny leilighet nå. Hjelper ikke å parkere bil i garage her oppe heller siden det er felles garage slipper man ikke unna der heller nei! Tror jeg skal kalle det Grand theft Grorud heretter:rolleyes: hele stedet er et stort bedriten høl, kan du flytte ikke nøl(ellerno)

fg.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Etter å ha hørt litt på lyden her, blei jeg plutselig fryktelig lei meg for at jeg ikke har golf lenger.. Blir ikke lenge til det står en i garasjen igjen nå tror jeg :D Nyydelig lyd. Jævli synd at den blei stjålet.. Det er bare noen som er så klåfingra at det går ikke an. Du har min dypeste medfølelse.

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Hva faen for slags tullinger er det som driver å soser rundt på Grorud og bøffer biler a?

Bilen til broren min (Audi 80 1.8 sport) ble bøffa fra Grorud Stasjon.

Men politiet gjorde jobben sin og greide å finne igjen bilen....

I SPYDEBERG!?! med bulka dør og ødelagte bakluke. Tjuvene må være de dummeste jeg har hørt om...de stjal askebegeret, sigarett-tenneren, og en av orginal-høytalerne foran!?!(de suger jo hardt)

Men de lot de nye Pioneer høytalerne bak være da...

Det eneste bra de stjal var bilen da og cd-spillern

Og det rareste var att de la igjen masse hansker og luer??

•            '19 Peugeot iOn                                        [67HK]
  •             '10 SAAB 9-5 Turbo6 XWD Aero Hirsch [330HK]
  •             '08 SAAB 9-3 SC 1,8t BioPower BSR       [220HK]
  • [vrak]   '03 SAAB 9-3 SS 1,8t BioPower Maptun [240HK]
  • [solgt]  '02 Peugeot Partner 2.0 HDI                    [90 HK]
  • [solgt]  '97 Peugeot Partner 1,4                           [75 HK]
  • [solgt]  '95 SAAB 9000 2,0                                  [131 HK]
  • [solgt]  '96 Peugeot Partner 1,9D                         [69 HK]
  • [Vrak]   '86 Mazda 626 2.0                                  [102 HK]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...