Gå til innhold

Nissan primera sri

duxx0

Anbefalte innlegg

Originally posted by partypulp

Hmm var ikke det jævli mye??

Hør med http://www.enterforsikring.no

Du burde vel få den litt ned der

De vil ikke ha pappa som kunde vis han ikke flytter over de 2 andre bilen også. Så spurte jeg på meg: Det er ikke noe vits å svare på for det for dyrt uansett, fikk jeg som svar. Det samme gjelder Terra også.

Gjensidige ga oss tilbud på 33.000 så lenge vi ikke flytta over de 2 andre bilene

IF skulle ha 56000

Sparebank 1 skulle ha 18000 med 20% startbonus på faren min.

Partypulp: Snakka med AST i går. Dem skulle sende blinklysene våres i dag, vis du var den andre personen dem snakka om ;)

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Under 24 ja :P Er straks 18 :P Så de nesten 2000 km. jeg har tilbake lagt med Primeran er bare øvelses kjøring :D

BTW. er forsikra i Vesta nå :(

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Primera

De vil ikke ha pappa som kunde vis han ikke flytter over de 2 andre bilen også. Så spurte jeg på meg: Det er ikke noe vits å svare på for det for dyrt uansett, fikk jeg som svar. Det samme gjelder Terra også.

Gjensidige ga oss tilbud på 33.000 så lenge vi ikke flytta over de 2 andre bilene

IF skulle ha 56000

Sparebank 1 skulle ha 18000 med 20% startbonus på faren min.

Partypulp: Snakka med AST i går. Dem skulle sende blinklysene våres i dag, vis du var den andre personen dem snakka om ;)

Samme som jeg fikk høre det. 36 000 fra gjensidige og 56 000 fra IF, så den står på fattern og da koster det ca 7000,- Mener jeg har sett en hvit SRI, tror ikke den var Norsk da.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Turborb

Har en Gull farga/orange SRI P11 orginal lakkert..

Sku ha lagt inn bilde ha eg skjønnt meg på korsen eg fikk den inn under navnet! Noen som har et 1000 tips om korsen eg får gjort et JPG bilde i det formatet som de mas om at det må vær for å få det opplasta!

Det enkleste er vel: Høyre klikka på musa -> åpne i.. -> MSpaint -> fil -> lagre som -> så går du på den nederste menyen å skifter det fra bmp til jpg -> lagre

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle SRI'ene er fysisk like hvis vi ser bort i fra at de kommer som 4 og 5 dørs. Og at du får de i 1,6 og 2.0 liter. Noen har også AC men det er ekstra utstyr. Skal du ha SRI så er min til salgs :)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider