bing Skrevet Oktober 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 gleder meg til å se dette fiks ferdig! :) stå på! Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Oktober 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Huff, dette kommer til å koste det hvite ut av øya. Platesmeden antydet 12-15000! bitene er krummet alle veier og vanskelige å få pene. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Hot Rod Huff, dette kommer til å koste det hvite ut av øya. Platesmeden antydet 12-15000! bitene er krummet alle veier og vanskelige å få pene. Ja sånt er dyyyyyyyyyyyyrt. Var du ikke klar over at sånt kosta masse kling asså? Håper det blir bra da. Stå på det blir bra til slutt. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Era Ja sånt er dyyyyyyyyyyyyrt. Var du ikke klar over at sånt kosta masse kling asså? Håper det blir bra da. Stå på det blir bra til slutt. Era Jepp, stå på... !! Regner med du kan oppleve flere nedturer før du er ferdig, men allt slikt er glemt når bilen er på veien!! Lærer mye av et slikt prosjekt, både om seg selv og om teknikk/ kjøretøyet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Si ifra hvis du skulle trenge en eller annen duppeditt, har 8 gamle forder og et par chevyer stående rundt om på tomta. Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Hva ga du for Jaguar bakakselen? Jeg har en likens en liggende.. Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Creds til deg for at du i det hele å det store gidder :) Rodder er stilig da! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Heisann! Gammel tråd dette. Hotrod byggingen har ikke stoppet opp! På grunn av at jeg har full jobb og familie går ikke byggingen så kjapt som jeg skulle ønske, men det stopper aldri opp. Karosseriet er nå komplett. Bakparten ble sånn passe. Proposjonene ser korrekte ut, men det ble noe "lapping" før de kom på plass, så jeg må nok tinne endel bak der før det blir helt 100. Nå er det dørene jeg holder på med og det er krevende fordi alt må liksom gjøres samtidig. Dørene er for tiden delt i ytterskinn og innerdel. De var helt tomme innvendig. Nå er dørlåser (fra Mazda 323) sentrallås (Fra Biltema) el. vindusheis (fra Suzuki Balerno) inner dørhåndtak (fra Chrysler Voyager) på plass. Utenpå døra blir det orginal dørvrider. Hengslene blir IKKE skjult. Men før dørene kan smekkes sammen igjen må dørhengslene "reames" og utsyres med nye pinner pga slark. For å få justert dørene korrekt må nye dovetails også på plass. Dette er de som "styrer døra på plass" siste centimetrene før den går i lås. Dovetails er på vei over Atlanteren nå og nye pinner til dørhengslene kommer forhåpentligvis i løpet av neste uke de også. Og DA kan døra settes sammen igjen og finjusteres slik at falsen øverst på karosserisiden går i ett i hele bilens lengde. Noen her som har sett 33-34 Ford stålbiler hvor det IKKE stemmer? Det er mer regelen enn unntaket, men jeg har bestemt at på min SKAL det stemme. Skal få lagt ut noen bilder av det hele når døra er på plass Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg