Gå til innhold

Dårlig reklame for Gatebil

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by borabora

Nok av fulle folk der på dagen ja... :rolleyes:

Greit å skjenke på kvelden, men ikke rave rundt midt på dagen rundt alle bilene... :mad:

Måtte plukke glassskår før jeg sku kjøre et par ganger.....

Og burde vært noe søppelgreier ved campingen......

er bare tragisk å se folk som gjør det, og ihvertfall att folk ikke kan skjønne att glasskår på bane/pit eller rundt omkring der hvor biler ferdes ikke er noe sjakk trekk,

hmm, sikkter du til containere?? er da ikke så dyrt å lei det sikkert for ei helg, det burde gatebil sjerpe seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg stiller med sliten bil som ungdoms skole folka kan få kjøre rundt banen... :D

Nei drikking kan man drive med andre steder.

mvh Per Magnus som ikke har tenkt seg til å supe på gatebil

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by taxidriver

er bare tragisk å se folk som gjør det, og ihvertfall att folk ikke kan skjønne att glasskår på bane/pit eller rundt omkring der hvor biler ferdes ikke er noe sjakk trekk,

hmm, sikkter du til containere?? er da ikke så dyrt å lei det sikkert for ei helg, det burde gatebil sjerpe seg på.

Bare mista ølen sin... fort gjort... :rolleyes:

Yepp, og noe søppelkasser rundt om hadde gjort seg...

Fulle folk er late... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har NOE positivt å si om gatebil da?? Er lett å gi kritikk...

Det ER fryktlig vanskelig å arrangere noe som drar så mye folk og holder dem der så lenge... husk at som baneledelsen sa.. det har aldri vært så mange på vålerbanen før... noensinne!!I etter tid ser man jo at man hadde trengt flere personer på omtrent alle områder.. men sånt er vanskelig spå om på forhånd...

På den annen side... at det kommer så mange må jo bety at det er noen som liker arrangementene??!! eller?

Uansett så er konstruktiv kritikk alltid det enkleste å forholde seg til, for da kan man gjøre endringer ut ifra andres erfaringer!

Jeg gleder meg til gatebil i juli!!

:D :) :D ;)

---------------------------------------------------

Min prosjekt tråd :

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil er dritmorro, såklart.

Men når de har holdt på så mange år som de har, så er det ikke snakk om at det er vanskelig å vite forholdene på forhånd.

De vet jævlig godt at det blir fyllefest hver gang, men de velger å ikke gjøre noe med det.

De vet at fyllefesten produserer søplete forhold, men velger å ikke gjøre noe med det.

Det er det eneste virkelig gale med Gatebil treff, og det fortjener all den negative kritikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Gatebil er dritmorro, såklart.

Men når de har holdt på så mange år som de har, så er det ikke snakk om at det er vanskelig å vite forholdene på forhånd.

De vet jævlig godt at det blir fyllefest hver gang, men de velger å ikke gjøre noe med det.

De vet at fyllefesten produserer søplete forhold, men velger å ikke gjøre noe med det.

Det er det eneste virkelig gale med Gatebil treff, og det fortjener all den negative kritikken.

var vel c.a. 12000 betalende som kom... og kanskje noe tusen som sneik seg inn.... bare med de som betalte var del vel 4000 mere enn i fjor.... i DET været... og det er ikke så lett å forutse... :eek:

Men på rudskogen i sommer blir det store endringer, for det HAR det tatt av og vil fortsette med det... men med de endringene som her planlagt der , tror jeg det skal gå myyyye bedre enn noen gang der nede!!!

:)

Min prosjekt tråd :

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en del søpling der ja.. men det virka som det ikke var så mye fylling som vanlig.. jeg la hvertfall ikke merke til så mange fylliker der.. har kanskje noe med det sure været å gjøre...

Jeg og de kameratene som var med vi hadde faktisk med oss egen søplepose som vi la vårt søppel i, også kasta vi det i søplekassa.... ojoj.. så vanskelig... :rolleyes:

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Nok av fulle folk der på dagen ja... :rolleyes:

Greit å skjenke på kvelden, men ikke rave rundt midt på dagen rundt alle bilene... :mad:

Måtte plukke glassskår før jeg sku kjøre et par ganger.....

Og burde vært noe søppelgreier ved campingen......

Er ikke verre enn å bruke den posen du hadde maten eller ølen din i til å putte søppel i, og kaste den i nærmeste søplekasse.

Såpass må man da klare. Kan vel ikke nødvendig med container på "campen" for at folk skal klare å plukke opp dritten sin?

Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere slutte å syte og klage a for faen!!!!!!! :mad:

Er det så jævla ille for deg så hold deg hjemme. Dette er av egen fri vilje.

Ja det er mye fyll og fanteri.... men i år synes jeg det var myye bedre enn tidligere.

Husk at det er frivillig å dra på gatebiltreffet. Du må være rimelig korka og korttenkt for å dra på treff og betale inngang, også liker du det ikke.... :rolleyes:

Unnskyld for den krasse tonen..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Asim: Hmm, har noen sagt at de ikke likte biltreffet? Oooops... Nei, de har ikke det... Quoter deg jeg: "Auda"

Sorry for krass tone, bare må....

Poenget er at det burde være litt rammer. Har vært på ekstremt mange motorsportarrangementer siden jeg var småtass, og ofte er det mye rørete mennesker der, men de rydder opp etter seg, og er stort sett bare fulle på kvelden.

Er så vanskelig som å innføre noen regler og en kultur som gjør at man er mer ryddig og at drikkingen kun er forbeholdt den tiden da bil ikke er så mye i fokus, nemlig når banen er stengt for kjøring.

//Martin Sørlie(oppvokst på racerbaner)

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

så hold deg hjemme. Dette er av egen fri vilje.

Husk at det er frivillig å dra på gatebiltreffet. Du må være rimelig korka og korttenkt for å dra på treff og betale inngang, også liker du det ikke.... :rolleyes:

Er vel ingen som her som ikke liker å se på bilkjøring, men jeg må si meg enig Dr_s, hvorfor skal det være lov å nyte alkohol på et slikt treff skjønner jeg bare ikke. For meg er alkohol og bil to ting jeg holder laaaangt fra hverandre. Jeg har aldri vært på Gatebil og kommer mest sannsynlig aldri til å dra dit så lenge alkohol er godtatt der. Er ikke noe artig å få Streetmeets ødelagt heller av fulle idioter som knuser flasker og lager faenskap, kan umulig tro det er noe artigere når oppmøte blir såpass stort som Gatebil. For meg er folk som drikker seg dritings på Gatebil en gjeng tapere som ikke har noe som helst å gjøre der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider