Gå til innhold

Dårlig reklame for Gatebil

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Laaars

Skulle vært forbudt.

Eller, folk som tar en kose-pils til grillinga er helt okey, men folk som raver rundt dritings skulle blitt kasta ut! Blir for dumt!

WORD.

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Tape-R

eieren av bilen er ikke hu kjerringa der skal jeg si deg..

eieren av bilen kaller seg RScoz på irc. og han er langt fra lubbent lavt lykketroll med popcorn eske.

sier meg bare enig her jeg..

og eieren hadde vel plukka opp den flaska om han så den skulle man tro.. ganske så nøye av seg han :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er taperaktig av folk som sier "yeah, gatebil til helga, må skaffe no sprit til da azz.. " burde ha vært promille kontroll for alle som skulle kjøre på bane, så hadde vi sett hvor mange som hadde drikki da, bil og fyll går så alldeles ikke sammen, når skal folk skjønne det?? jeg drar ikke på gatebil i juli pga alt dritten som er der, var på våler i helga og gikk bare over banen der kunne sikkert ha fylt opp en hel svart sekk med tom gods som bare lå på gresset langs banen. et par pils sammtidig som man drikker er godt det, men ikke noe mer når man er på bil treff synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en full kar som bar på ei kasse med pils, mens han stod å pratet med noen som satt i en sølvgrå bil som stod utstilt.

Ikke nok med det, men han satte fra seg pilsen på taket på bilen, og skubbet den litt frem og tilbake siden han var så full..

Ikke vet jeg om han kjente folka i bilen men..sikkert fine riper i lakken etterpå. Det er å gå over streken synes jeg.. :(

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikking blir det vel uansett på slike treff.. Ikke så mye å finne på for folk etter at banen er stengt.. Men slik det var på våler mener nå jeg at den selve "campen" som du kommer til først der nede der det var skiltet til parkering skulle det vært lov å "drikke" om man absolutt må det. Og at på andre siden i utstillings området ikke var lov å drikke i det hele tatt å at overstadig berusede folk ble bortvist fra den plassen inntill videre... menemen.. hvis noen skjønner hva jeg mener da.. Jeg drakk ikke... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil er en jævla fyllefest for mange.

Er typisk norsk å måtte fylle over alt.

Skulle ønske det fantes alternativer til Gatebil som var like fullt av action bare uten alkohol og drita folk på plassen. Eller at de innførte alkohol forbud inne på arrangementet.

Tenk at reglene for bil og banekjøring er såpass strenge på mange områder, men fortsatt er det fritt frem for å fylle en plass med møkkete norsk fyllekultur sammen med biler og kjøring. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kom på søndag morgen, og måtte gå over campingplassen på andre siden av banen. Der så det rett og slett for jævlig ut. Det var søppel overalt. Man kunne tilogmed se hvor bilene hadde stått, siden det var sånne fine firkanter med søppel rundt. Jeg mener at når folk har plass til å ta med seg så mye mat og dritt, så burde de i det minste ta med seg emballasjen og kaste den i nærmeste container. Da vi var på vei hjem så hadde de fleste bilene forsvunnet fra campingplassen, uten at noe søppel hadde forsvunnet, selvfølgelig. La blant annet merke til en bil som kjørte rett over søpla rundt bilen sin og ikke enset at det knaste under dekka hans engang.

Siden det var tidlig på morgenen ( før kjøringa hadde begynt ) gikk vi over banen i stedet for å gå rundt. Folk hadde tydeligvis gått rundt og slengt fra seg søppel der også, det lå flasker overalt. Kanskje ikke i selve veibanen, men rundtom på gresset. Hadde ikke vært spesielt morsom om en hadde fått en snurr og kjørt over en av glassflaskene og punktert et eller flere dekk.

Vi tok faktisk bilde av campingplassen, hadde vært morsomt å få lagt ut de, så folk kunne se hvor jævlig det faktisk så ut der.

Jeg blir ganske forbanna over hvor dårlig folkeskikk enkelte har.

Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært kult å få arrangert noe innendørs i en hall e.l.

Slik at bilen kunne få stå urørt av dritt vær og alt det der, og hatt bevoktede innganger slik at fylle-svina holdt seg unna bilene.

Hadde ikke kanskje ikke vært kurrant hvis det skulle være no billøp, men da fikk hvertfall de bilene som skulle stilles ut være i fred fra fylle fanter og dritt og lort :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Gatebil er en jævla fyllefest for mange.

Er typisk norsk å måtte fylle over alt.

Skulle ønske det fantes alternativer til Gatebil som var like fullt av action bare uten alkohol og drita folk på plassen. Eller at de innførte alkohol forbud inne på arrangementet.

Tenk at reglene for bil og banekjøring er såpass strenge på mange områder, men fortsatt er det fritt frem for å fylle en plass med møkkete norsk fyllekultur sammen med biler og kjøring. :rolleyes:

En av grunnene til at jeg IKKE drar på Gatebil! :mad:

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

grei sommer-jobb for skole elever, plukke opp søppel på bil-treff !

Skoleelever med arbeidsuke er en grei sak.

Gratis arbeidskraft + de får alle dritt jobbene.

Som belønning kan de få prøvekjøre en skroten 240 rundt banen

:D

- 1980 RX-7

zoooooooom, br br br *bang* !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider