Gå til innhold

Dårlig reklame for Gatebil

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by porsche_dude

* lørdags formiddag så var det to gutter som tusla rundt og delte på en HEL KASSE PILS, mens de gikk mellom bilene og titta. hallo...? kan noen fortelle meg hvor det hører hjemme hen...?

Haha disse gutta så jeg og. De gikk jo rundt hele treffet med den kassa.:rolleyes:

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

reglen burde vært:

synlige berusende folk vil bli bortvist.

mere vakter som håndhevde dette,

jeg sier ikke dette pga at jeg jeg skal virke som et avholdsmenneske

jeg er veldig glad i pils til maten, man burde være måteholden når man er på sånne treff. hvis jeg hadde sett noen som hadde knust en flaske rundt bilen min så hadde jeg, "gitt han så hatten passa"

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by S-2000

Kan ikke noen som kjenner til arrangørene/de ansvarlige for Gatebil-treffa faktisk påpeke at en av Norges største samlingssteder for bilinteresserte tar klar avstand fra måten dette IKKE blir slått ned på?

Og samtidig ta opp denne problemstillingen slik at vi muligens kunne fått et begrunnet svar på hvorfor de ser på det som helt greit at det er i overkant mye fyll og fanteri på treffene deres...

Skal ta opp dette med Gatebil!

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, problemet ligger nok heller i at det skal bra mye folk til å holde full kontroll på 12-15.000 mennesker på og omkring arrangementet. Fra det lille jeg så og fikk pratet med arrangørene så virket det på meg som de gjorde det de kunne med det de hadde tilgjengelig. Og ærlig talt synes jeg det burde være unødvendig å måtte stille opp og være foreldre for horder av tomsinger som på død og liv må være fullere og tøffere enn noen annen. Tipper f.eks Quarnis syntes det var veldig hyggelig da en godt drita fyr begynte å slenge dritt om bilen hans to minutter etter at han kom haltende inn i depot...

Og det er jo ikke bare fyll som er problemet - hva med de godt voksne folkene som stilte seg opp med barna sine utenfor veggen ved innkjøringen til depot? Hallo? Det er jo ille nok når lemmeninstinktet tvinger seg frem, men å ta med seg barna...

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

Hvor har jeg nevnt at treffet er dårlig? eller sagt at dere sier det? For å forandre på oppførselen må man begynne med seg selv....

Pass på deg selv og alt blir mye bedre.

Jeg rydda opp etter meg.... ;) Forøvrig så søpla jeg ikke så fryktelig mye. Men det lille som ble kastet vi som bodde sammen i søppeldunkene som var satt ut.

Så flink du er ;)

Jeg plukka opp søpla mi etter meg, ja. Hadde ikke klaget på at andre forsøpla om jeg gjorde det selv også, vet du.

Må nesten se å få lagt ut de bildene som ble tatt på campen søndag ettermiddag.

Men, søppel på campen er jo iogforseg ikke så veldig farlig for bilene så lenge de står stille og søpla/flaskene ligger stille. ;)

Det er vel heller de glassflaskene som lå rundt på banen som var "farlige".

Jeg tror uansett det skal ganske mye til for å holde gatebil fri for fjortisfyll, det er alltid noen som drikker mer enn de tåler. Og alltid noen som blir klæssine, usæle og mister all folkeskikk etter 2 øl.

Men en promillekontroll på morgenen blant de som skal kjøre hadde kanskje ikke vært så dumt. Det tar jo tross alt 10-15 timer å bli kvitt en promille på 1,5.

Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nå folka overdriver her jeg da..

Dere som er så negative får det til å virke som alle som er der kaster søppel rundt seg og bare elsker å kaste søppel rundt seg. Hvis det var 12.000 stk der i helga og ALLE kasta 1 papir fra hamburgeren sin. Og alle kastet 1 flaske rundt seg.. pytt pytt.. det er bare 1 flaske.. så blir det fort mye.

Campingen har jo en tendens til å bli forsøpla..

På rudskogen får man utlevert svarte søppelsekker på søndagen. når vi var der rydda vi opp etter oss. (dette var på go cart banen). Og det var ikke lite søppel. Når du plasserer 10-15 gutter + noen jenter inni ett stort partytelt så blir det rot. Men alle jeg kjenner som var i det partyteltet RYDDET på søndagen.

Var oppe på Våler på lørdagen og jeg så 1 kar som var drita. det var på Campingsiden i svingen før den langsiden. det var 1 kar. ellers så var treffet helt fint;)

Folk som drikker seg fulle på dagen er bare idioter.. man skal se på biler og bare biler på dagen. og kvelden må man kose seg med kamerater, mat og godt å drikke.

Gleder meg til Rudskogen i sommer:)

vi ses der;) "Schkål":rolleyes:

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan heller ikke skjønne problemet.. greit nok, en del søppel ble det, og det blir det alltid når så mange mennesker er samlet på ett sted.. men dritingse folk som ravet rundt på dagen??? jeg så kanskje 3-4 stk, blant 12.000 ... og de plaget så absolutt ingen, de gikk rundt og pratet med seg selv.. greit nok at bil og fyll ikke hører sammen, det er jeg helt enig i, men å skrike ut og få det til å høres ut som et av verdens største problemer for øyeblikket, det blir litt å ta i...

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte mail til Gatebil og henviste de til denne tråden, fikk følgende svar idag:

"Hei hei!

Vi så ikke på dette som et stort problem på Våler, men det er helt

klart at åpenlyst drikking inne på området er uheldig.

Vi hadde mange som ryddet hele dagen, men det er håpløst å unngå

at det blir liggende litt søppel her og der.

Det var også tett mellom søplebøttene, så det er helt tragisk at folk

ikke tar mer ansvar for sin egen "dritt".

På Rudskogen i juli kommer vi ikke til å tillate drikking på utstillings-

området. Vi vil ha egne vakter som kun skal passe på dette.

Hilsen

Bjørn for Gatebil

"

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er faktisk redd folk som kaster flasker, spyr, "dulter" borti bilen osv jeg har brukt mye tid og penger på!

Latterlig at man skal gå å tenke på slikt når man er på biltreff.

Jeg er en idiot selv i fylla, men jeg er ikke full på biltreff hvertfall!

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Jeg sendte mail til Gatebil og henviste de til denne tråden, fikk følgende svar idag:

"Hei hei!

Hilsen

Bjørn for Gatebil

"

hum, det var det jeg skulle frem til. At folk burde "ta ansvar for sin egen dritt".

Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

"Hei hei!

Hilsen

Bjørn for Gatebil

"

Ikke problem? Ble plutselig problem når en gjeng borte på campen kl 05.30 begynte å brenne telt på bålet det hadde hatt fyr på siden kl 23. De brant alt de kom over, sperringer, stokker, stoler, ja det meste. Men da teltet kom på, kom plutselig folk til med brann slukkningsapparater, litt seint kanskje?

Drikkinga kunne vært forbudt. Hadde gjort alt så mye enklere. Men at vi skal dra rundt på søpla vår, har jo betalt nærmere 1000 spenn for å ligge på det jordet, så da synes jeg søren med de kan pelle opp mini-grillene mine :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider