fluid85 Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Jeg har vært så uheldig å rygge i en mur sak :p Jeg fikk en del "skrubbsår" i plastfangeren bak og tenkte å reparere mest mulig selv for å få det så billig som mulig. Tenkte å pusse ned og sparkle selv.. Også lakere hos en lakerer. Det jeg lurer på er hvordan får jeg resultatet best mulig og hvor mye det koster å lakere en bakfanger? Hvaslags sandpapir skal jeg bruke, osv? Siter Nissan Car Club Norway "Sånn ærre i racing.." - Nissan Almera 2000 1,5L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Originally posted by fluid85 Jeg har vært så uheldig å rygge i en mur sak :p Jeg fikk en del "skrubbsår" i plastfangeren bak og tenkte å reparere mest mulig selv for å få det så billig som mulig. Tenkte å pusse ned og sparkle selv.. Også lakere hos en lakerer. Det jeg lurer på er hvordan får jeg resultatet best mulig og hvor mye det koster å lakere en bakfanger? Hvaslags sandpapir skal jeg bruke, osv? bruk glassfiber sparkel og du må handle inn div pusse papir.... (både grovt å fint)... pris på lakk er umuligt å si... varierer ganske mye..... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirwicked Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Skraper i plastikk.. er litt i vrange der for råd men kammeraten min er lakkerer. Kan sikkert få tak i pris for hele jobben / for lakkeringen slik at du slipper reise så langt.. iogmed at jeg bor rett ved grensen av porsgrunn/skien og han jobber i skien Eventuelt få ham til å gi meg noe info om hvordan det enklest kan fikses selv. Siter ---Biler-- Nissan Almera 98' met.blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid85 Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Har kjøpt lakk, pussepapir og sparkel nå.. Så da håper jeg at jeg får fiksa det selv :) Bor forresten på grensa mellom porsgrunn og skien jeg også, på Borgestad. Siter Nissan Car Club Norway "Sånn ærre i racing.." - Nissan Almera 2000 1,5L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg