Gå til innhold

Sår i plastikk

Ranger emnet

fluid85

Anbefalte innlegg

Jeg har vært så uheldig å rygge i en mur sak :p Jeg fikk en del "skrubbsår" i plastfangeren bak og tenkte å reparere mest mulig selv for å få det så billig som mulig.

Tenkte å pusse ned og sparkle selv.. Også lakere hos en lakerer.

Det jeg lurer på er hvordan får jeg resultatet best mulig og hvor mye det koster å lakere en bakfanger? Hvaslags sandpapir skal jeg bruke, osv?

Nissan Car Club Norway

"Sånn ærre i racing.."

- Nissan Almera 2000 1,5L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fluid85

Jeg har vært så uheldig å rygge i en mur sak :p Jeg fikk en del "skrubbsår" i plastfangeren bak og tenkte å reparere mest mulig selv for å få det så billig som mulig.

Tenkte å pusse ned og sparkle selv.. Også lakere hos en lakerer.

Det jeg lurer på er hvordan får jeg resultatet best mulig og hvor mye det koster å lakere en bakfanger? Hvaslags sandpapir skal jeg bruke, osv?

bruk glassfiber sparkel og du må handle inn div pusse papir.... (både grovt å fint)...

pris på lakk er umuligt å si... varierer ganske mye.....

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Skraper i plastikk.. er litt i vrange der for råd men kammeraten min er lakkerer.

Kan sikkert få tak i pris for hele jobben / for lakkeringen slik at du slipper reise så langt.. iogmed at jeg bor rett ved grensen av porsgrunn/skien og han jobber i skien

Eventuelt få ham til å gi meg noe info om hvordan det enklest kan fikses selv.

---Biler--

Nissan Almera 98' met.blå

Lenke til kommentar
Del på andre sider