Bauer Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Vil ha noe bedere lyd i bilen min! Er det noen som anbefaler et ferdig lydanlegg til bilen min? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Det kommer an på pengene vettu ;) Men siden en skal ha lydanlegg, som jeg har, så jeg brukte 2500kr og kjøpte meg dette: 2,25" hele veien - Bakre lyddemper med 2x2,5" utblås - En ekstra lyddemper rett etter bakakslinga - Fremre lyddemper Passet veldig greit, forutenom at fremrelyddemper måtte røret bakover kuttes 20cm :D Husker ikke merke, men er kjøpt på BlåRing i porsgrunn/telemark. Dette var på en toer golf da, men var til einser golf oxo. Gir deg hvertfall ene pekepinne på et effektanlegg (lydeffekt) som er mer en nok for de aller fleste. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 oki.. bråker det veldig mye eller? har de noen URL? fant ikke det jeg! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg