rdl Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Det begynner å bli lite tid på å få den jævla bilen fredig og for hver dag som går sliter jeg med å finne en som kan ta seg av lakkeringa! Er det noen her som kunne påta seg svart lakkerings jobb. det er KUN av bilen, ikke fangere åanser eller bakluke. er litt jobb igjen med å pusse ned skjermene etter bredding, så utvendig hel lakkering! Bilen må HELST være ferdig til 5juni og pris avtales på forhånd. har du mulighet for å påta deg noe slikt? vennligst kontakt meg SNAREST!!!! på rdl@rdlx3m.com :op Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 kjøp deg sprøytepistol fra MEKK eller biltema og prøv selv? hehe.. er ikke kjent i osloområdet men er jo ett par her på vestlandet i bergensområdet.. Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Satt og vurderte å skrive lignende innlegg, så jeg kan jo slenge meg på? Skal lakkere nederst på fangerene (svart plastik), gult. Noen lakkerere i Akershus/Oslo (evt. Trondheim denne uka)? thomho@stud.ntu.no Sort eller hvit betaling. Gi meg pris bare ;) Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 trondheim blir for langt. koster meg nesten 2-3.000kr bare for å frakte bil opp og ned igjen. men du BØR være jævli god på sparkling!! skjermene er ikke helt færrige ennå dem er sparklet bare 2 strøk etter sveisinga skjønneru... må ha noen som kan dette ellers vil bilen se jævli ut. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Originally posted by Zamot Satt og vurderte å skrive lignende innlegg, så jeg kan jo slenge meg på? Skal lakkere nederst på fangerene (svart plastik), gult. Noen lakkerere i Akershus/Oslo (evt. Trondheim denne uka)? thomho@stud.ntu.no Sort eller hvit betaling. Gi meg pris bare ;) Ikke gidd å lakkere bunnen gul, du får fargeforskjell, og farge inni de grillelementene på bunnen av fangeren er puke. Lakker heller listene. Sorry Tape-R at jeg bryter inn her, men dette måtte jeg bare få sagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 np, gjøkke meg noe :D Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Originally posted by fcuk Ikke gidd å lakkere bunnen gul, du får fargeforskjell, og farge inni de grillelementene på bunnen av fangeren er puke. Lakker heller listene. Sorry Tape-R at jeg bryter inn her, men dette måtte jeg bare få sagt. Skal lage gitter i grillelementene nederst... Skal sjekke litt i morgen, kanskje det lir leppe også. Tror det blir bra. Bilde av en som har lakkert fanger... Men noen som kan anbefale noen lakkerer??? Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Noen som har navn/TLF/ADR til lakkerer(e) i Oslo/Akershus!?!? Noen som har steder å anbefale!? Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 http://www.tommysautolakk.no skal visstnok være ganske så billig ( 800 kr timen + lakk ) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Tommy kjenner jeg faktisk, er en flink fyr det Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Har vært i dialog med Tommy og lakkerer sannsynligvis der. Men tenkte å høre med priser litt rundt omkring. (Tommy har nemlig nok å gjøre, bestillte litt styling for over en måned siden, men den kom aldri, og her om dagen ba han meg bestille et annet sted i stedet for han hadde ikke tid.... Nok om den saken, tilbake til topic.) Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Han er i allefall flink til å lakkere, jobbet hos oslo autolakk før, men fant ut at han ville starte eget Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Zamot Har vært i dialog med Tommy og lakkerer sannsynligvis der. Men tenkte å høre med priser litt rundt omkring. (Tommy har nemlig nok å gjøre, bestillte litt styling for over en måned siden, men den kom aldri, og her om dagen ba han meg bestille et annet sted i stedet for han hadde ikke tid.... Nok om den saken, tilbake til topic.) Hørtes skikkelig seriøst ut. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by vagen Hørtes skikkelig seriøst ut. Nei, han er ikke så flink til kundebehandling. Men jeg stoler på han som anbefalte meg Tommy, og at han gjør en god lakkeringsjobb. Uansett er det en lang historie, som enda ikke er avsluttet. Har nå bestillt litt styling et annet sted (som forøvrig kjenner Tommy), og sender delene til Tommy for lakkering der, og forhåpentligvis har jeg bilen klar til Rudskogen! Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg