Gå til innhold

SVART LAKKERING!!! Hjeeeelp!!

Ranger emnet

rdl

Anbefalte innlegg

Det begynner å bli lite tid på å få den jævla bilen fredig og for hver dag som går sliter jeg med å finne en som kan ta seg av lakkeringa!

Er det noen her som kunne påta seg svart lakkerings jobb. det er KUN av bilen, ikke fangere åanser eller bakluke.

er litt jobb igjen med å pusse ned skjermene etter bredding, så utvendig hel lakkering!

Bilen må HELST være ferdig til 5juni og pris avtales på forhånd.

har du mulighet for å påta deg noe slikt?

vennligst kontakt meg SNAREST!!!! på rdl@rdlx3m.com

:op

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trondheim blir for langt. koster meg nesten 2-3.000kr bare for å frakte bil opp og ned igjen.

men du BØR være jævli god på sparkling!!

skjermene er ikke helt færrige ennå dem er sparklet bare 2 strøk etter sveisinga skjønneru...

må ha noen som kan dette ellers vil bilen se jævli ut.

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zamot

Satt og vurderte å skrive lignende innlegg, så jeg kan jo slenge meg på?

Skal lakkere nederst på fangerene (svart plastik), gult.

Noen lakkerere i Akershus/Oslo (evt. Trondheim denne uka)?

thomho@stud.ntu.no

Sort eller hvit betaling. Gi meg pris bare ;)

Ikke gidd å lakkere bunnen gul, du får fargeforskjell, og farge inni de grillelementene på bunnen av fangeren er puke. Lakker heller listene.

Sorry Tape-R at jeg bryter inn her, men dette måtte jeg bare få sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

Ikke gidd å lakkere bunnen gul, du får fargeforskjell, og farge inni de grillelementene på bunnen av fangeren er puke. Lakker heller listene.

Sorry Tape-R at jeg bryter inn her, men dette måtte jeg bare få sagt.

Skal lage gitter i grillelementene nederst... Skal sjekke litt i morgen, kanskje det lir leppe også. Tror det blir bra.

Bilde av en som har lakkert fanger...

Men noen som kan anbefale noen lakkerer???

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Har vært i dialog med Tommy og lakkerer sannsynligvis der. Men tenkte å høre med priser litt rundt omkring.

(Tommy har nemlig nok å gjøre, bestillte litt styling for over en måned siden, men den kom aldri, og her om dagen ba han meg bestille et annet sted i stedet for han hadde ikke tid....

Nok om den saken, tilbake til topic.)

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zamot

Har vært i dialog med Tommy og lakkerer sannsynligvis der. Men tenkte å høre med priser litt rundt omkring.

(Tommy har nemlig nok å gjøre, bestillte litt styling for over en måned siden, men den kom aldri, og her om dagen ba han meg bestille et annet sted i stedet for han hadde ikke tid....

Nok om den saken, tilbake til topic.)

Hørtes skikkelig seriøst ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

Hørtes skikkelig seriøst ut.

Nei, han er ikke så flink til kundebehandling. Men jeg stoler på han som anbefalte meg Tommy, og at han gjør en god lakkeringsjobb. Uansett er det en lang historie, som enda ikke er avsluttet.

Har nå bestillt litt styling et annet sted (som forøvrig kjenner Tommy), og sender delene til Tommy for lakkering der, og forhåpentligvis har jeg bilen klar til Rudskogen!

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider