HiiP Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 . Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Det hjelper å være TRØTT...zzzzzzzZZZZZZzzzzzzzzz ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Originally posted by volvofasII Det hjelper å være TRØTT...zzzzzzzZZZZZZzzzzzzzzz ;) Tja joa... Men har ingen mulighet til å sove :( Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Er ikke så mange timer igjen nå da.. hehe.. bare 3.5.. ugg..:( Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Originally posted by HiiP Tja joa... Men har ingen mulighet til å sove :( Nei det skjønner jeg jo, men dagen blir liksom borte når en er så veldig trøtt at det egentlig er farlig i trafikken ;) Små dupper.. i kontor stolen.. Kanne med kaffe, hmmmm slurp så er vi på vei hjem om ca 1 time.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Ahhh Kaffe... *løpe å hente* Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Originally posted by HiiP Ahhh Kaffe... *løpe å hente* Hvor blir det av ericssonen min????? og mp3 cdene mine.... ditt rotehue:D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 litt oppmuntring i hverdagen? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Få dere en jobb hvor dere kan holde på med biler da vel :D hehe ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Ericsson??? cd'r??? *FAEN* Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 syntes noen av dere kunne gitt jobben til meg så det hadde blitt gjort noe.. jeg trenger en joooobb Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Er det noen som har en jobb til meg hvor jeg kan jobbe med biler så kommer jeg strax... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Originally posted by HiiP Ericsson??? cd'r??? *FAEN* Noter det bak øret og husk det på torsdag.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 dere sitter ihvertfall inne i varmen....... Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Ahh akkuratt hjemme nå! Hmm så hva skal jeg gjøre nå da? *Kjedelig* ;) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg