ReWrite Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Vel, kanskje det er noen her som eier eller vet om denne utrolig strøkne røde M3'en som var på bekkestua på søndag. Som så meg i min slitne 318i med 14" BMW felger bak og 15" lettiser foran.. og i tillegg en fin bulk på pasassjer døra.. Dere så og lo nok litt for dere selv og skulle leke litt med meg.. og jeg er ikke den som sier nei.. så det bar ut fra bekkestua, ned mot stabæk. Deretter inn en sidevei som går kanskje 800-900m rett frem mellom hus, uten fartshumper..(utrolig!) Jeg la den i 2 gir og dro det helt til turtallsperra, så inn med 3 og dro det også helt ut.. lå da i 140.. M3'en hang på men den sank betydelig akterut.. da skal det sies at det var 4 personer i m3'en og 1 i min.. det har jo endel og si.. :) Kom til enden av veien, står og blinker til venstre, den legger seg etter.. det blir ledig.. jeg voldtar førstegir og spinner ut.. den det samme.. da var jeg veldig veldig sikker på at han lekte med meg.. Og seff da jeg skulle kjøre som en idiot oppover fra jar skole igjennom svingene der.. for de som kjenner det området.. så havnet jeg seff bak en gammal mann som tolket 50km\t som 40km\t.. surt.. Så dasset vi bak han, så dro jeg forbi i bekkestua tunnellen.. og da forsvant min M3 venn :( Anyway, kanskje litt undøvendig.. men det er litt morsomt og støte på folk som tørr og satse litt :) Friskt kjørt! Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Originally posted by ReWrite Deretter inn en sidevei som går kanskje 800-900m rett frem mellom hus, uten fartshumper..(utrolig Den finnes ingenting kult med å kjøre hardt i tettbebygd strøk. Du hadde slitt så jævli om lille Thomas på 4 kom ut på den nye sykkelen sin. Da skulle jeg personlig sørget for at du ble idømt dødstraff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Nå snakker vi ikke om tett-tett bebygde strøk her.. tenk mer store fortau og god oversikt generellt... Du hadde skjønt det litt bedre om du hadde kjørt der selv :) Men ja, jeg tar imot kritikken og tar selv avstand mot og kjøre gris i tettbebygde strøk... Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Bra. Men hvis det er 30 - 50 så er det satt med tanke på at det kan være uforsvarlig å kjøre fortere der. Men jeg trr deg hvis du sier det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Hvis du ser BMWCCN sider på tidene fra diverse banekjøring så vil du se at det ikke alltid M3 er den raskeste. Det er mange elementer som skal spille inn. Det skiller kun 5 - 6 - 7 sekunder 0 - 100km/t på deres biler og dette blir fort spist opp av bomgiring, 4 stk i bilen, dårlig observasjon/refleks etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Originally posted by JuIius Hvis du ser BMWCCN sider på tidene fra diverse banekjøring så vil du se at det ikke alltid M3 er den raskeste. Det er mange elementer som skal spille inn. Det skiller kun 5 - 6 - 7 sekunder 0 - 100km/t på deres biler og dette blir fort spist opp av bomgiring, 4 stk i bilen, dårlig observasjon/refleks etc. Har sett rundetidene der ja, og mye avhenger av sjoføren.. hvis jeg hadde satt meg inn i m3 for og kjøre så ville det nok tatt en GOD stund før jeg kunne klart greie rundetider.. mens jeg derimot kunne klart greie rundetider fra første runde med 318i'en min siden jeg er kjent med den.. Huff, jeg elsker E30 m3.. første og siste m3 som skilte seg sikkelig ut.. Giro til innbetaling av medlems kontigent til BMWCCN ligger og venter hjemme! :) Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Originally posted by ReWrite Vel, kanskje det er noen her som eier eller vet om denne utrolig strøkne røde M3'en som var på bekkestua på søndag. Som så meg i min slitne 318i med 14" BMW felger bak og 15" lettiser foran.. og i tillegg en fin bulk på pasassjer døra.. Dere så og lo nok litt for dere selv og skulle leke litt med meg.. og jeg er ikke den som sier nei.. så det bar ut fra bekkestua, ned mot stabæk. Deretter inn en sidevei som går kanskje 800-900m rett frem mellom hus, uten fartshumper..(utrolig!) Jeg la den i 2 gir og dro det helt til turtallsperra, så inn med 3 og dro det også helt ut.. lå da i 140.. M3'en hang på men den sank betydelig akterut.. da skal det sies at det var 4 personer i m3'en og 1 i min.. det har jo endel og si.. :) Ikke for å være frekk,mn jeg tror ikke m3en gav full gass... Han fant nok ut at det var lurt å holde litt avstand når dere kom opp i den farten;) Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Screamer Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Fin historie om en dag på veien! Ikkeno' er så forfriskende som noen minutter med litt inspirert kjøring. Det later til at vi er flere som har oppdaget Vollsveien (den med svingene som du sa). Ypperlig sted å teste en bil. Bygdøylokket på E18 inn mot sentrum er en annen liten perle for å teste handlingen. En venn holdt 130 her i høyre felt nå nylig (null trafikk). Spesiell følelse med power-slide i så stor fart i en 5-serie. Jeg så forresten en meget spesiell bil i Bærum her om dagen: en Porsche Spider fra '50-tallet som var ute og "strakk på bena" på den gamle flyplassen. Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Jeg la den i 2 gir og dro det helt til turtallsperra, så inn med 3 og dro det også helt ut.. lå da i 140.. M3'en hang på men den sank betydelig akterut.. Haha...hvilket drivverk har du på 318i din? 140 i 3'dje hørtes mye ut...... Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Er vel ikke så hakkenes galt, tror 3. giret på 316 E46 til mamma varer til ca. 130-140. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kodvaag Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Originally posted by Evjen Er vel ikke så hakkenes galt, tror 3. giret på 316 E46 til mamma varer til ca. 130-140. Vet mamma det? :) Siter 1996 Chevrolet Suburban 5,7 bensin 1996 Mazda 626 2009 Transporter 174hk 4-motion 1984 Scand Baltic/Yanmar 315hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Originally posted by Rallykongen Jeg la den i 2 gir og dro det helt til turtallsperra, så inn med 3 og dro det også helt ut.. lå da i 140.. M3'en hang på men den sank betydelig akterut.. Haha...hvilket drivverk har du på 318i din? 140 i 3'dje hørtes mye ut...... Nja, nå skal jeg ikke sette en spiker i kista og si at det er rett, men jeg mener at nåla stod på 130-140km\t et sted.. og akkurat da traff jeg turtallsperra .. har ikke turteller så gudene vet turtallet? hva er turtalls sperra på? ' Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg