sony606 Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 veeeel, sjekk bildet under, og prøv å gjett prisen. jeg ringte til nissan her i tromsø å hørte, vel, fikk bakoversveis. første han duden sa var "kjøp deg ny bil!" denne delen koster 29.000kr!!!!! er til innsuget, nederste delen som står mellom innsuget og innsugsmanifoilen. helt vanvittig. så om noen vet av en "ødelagt" motor som jeg kanskje kan kjøpe noen deler fra, så si ifra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan_S Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 wtf? :hvaskjera Har du sjekket: www.nbfbildeler.no eller www.bruktbildeler.com Siter BMW 330xdA Touring MY 02 Primera GT -94 300ZX -88 NA xSAAB 99 -84 Honda Z-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 får huggeriene fatt på at den der koster det ny, så priser de helt sikkert oppover litt... finnes ikke en scrapyard du kan stikke på da, og evt. rive av hele innsuget eller noe på en primera.. eller spør hvor mye de skal ha for den uten å nevne nypris :) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 igjen, kjøp min bil og slipp alt som heter problemer.. bilen du har nå ryr jo i stavene.. hele tiden noe feil Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 i know. må bare fikse meg jobb først, så blir det ny primera! men den tid den "sorg"..;) og det som skjer med eldre biler som ikke har blitt behandlet godt, dem ruster og bare tull med dem :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt150 Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 det var jo helt vannvittig.. er du heelt sikker på at det var rett da? at han såg rett? at du forklarte han rett og han forstod? :p Siter http://www.cardomain.com/memberpage/559185 http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329 93 - Nissan Primera GT Tidligere Biler: 86 - Honda Accord 2.0EX 86 - Honda Accord 2.0EX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Ingen del på en bil kan forsvares med den prisen. Ikke en komplett motor engang. Kjøp min :) Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 29.000?? Har de drekki maling og røyka hundebais?? Like mye som bilen min blei taksert til det :P Godt dem som takserte den for selvangivelsen ikke har sett den :P Om delen er så dyr så må den jo ha like lang levetid som bilen da. Uhørt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mike Sierra Skrevet Juni 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 Hva er den til? Siter MS Audi S4 Renault Trafic Monza 2,5E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Juni 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 etter hva jeg skjønte så har den med blandingen å gjøre. den står som en slags pakning mellom innsugs-mekanismen og innsugsmanifoilen. mere enn det vet jeg faktisk ikke. hadde den enda vært bekledt i diamanter eller solid gull kunne jeg fortstått prisen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg