Gå til innhold

Hvor var Poloene på GATEBIL???

Ranger emnet

Polo_gti16v

Anbefalte innlegg

Var på gatebil i helga ver MYE fete biler der,men blei litt overaska at d ikkje var noen Poloer der...Såg 3 stk til sammen,kun en var (fet) rød 6n...Håper mange er klare til RUDSKOGEN for da håper ej at mange av Polo folket kan vere der å (røle,drikke,røle) osv sammen;);) vaag -->

Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!!

http://www.lundalracing.piczo.com

-85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p

-86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:)

-x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties:

-x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk igang min fra vinterdvalen først rundt kl 15:00 på søndag. Måtte plastsveise intercooler, og litt småtteri også. Var moro å kjøre den igjen. Første turen siden oktober. Gikk ikke helt som den skulle da. Ladet bare 1,2 bar med 58 ladehjul, tyder på en lekasje i intercooleren :(

Får vente med de store tingene til etter EU-kontroll.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo_gti16v

Var på gatebil i helga ver MYE fete biler der,men blei litt overaska at d ikkje var noen Poloer der...Såg 3 stk til sammen,kun en var (fet) rød 6n...

Savnet å se noen flerepolo'er jeg også. Var der bare på søndag, though.

Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får komme over til www.nordicpolo.com og fortelle oss "Halv svensker" også når det eer treff på rud skogen.....:rolleyes: !!!!

er ikke like enkelt å henge med......flesta av oss håller til i Göteborg så det er jo ikke såååå langt, dit.....;)

mercedes 230 E -92 nå.....

(Solgt)Polo GTI-R........Improved edition

Skandinavias beste Polo side Nordicpolo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På forrige Tirsdag overhalt jeg en ny kasse, satte in onsdag, torsdag justering av giroverføring plus fre, fredags kveld testkjøring, uff da, problemer m kassa, tok ut kassa og prøvde å rep den på kvelden men nei, kjørte da opp m kompis m HIACE og kjørte igjennom skogen m 4hjulin 400cc crosser, som jeg kjørte rundt på gatebil.

PS. satt in kassa på mandag ut igjen på onsdag in på fredag igjen, så jeg begynner å kunne ta ut kassa på 40-45 min nå...

Projekt Polo

Projekt Vento

Projekt Bora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G40Turbo

På forrige Tirsdag overhalt jeg en ny kasse, satte in onsdag, torsdag justering av giroverføring plus fre, fredags kveld testkjøring, uff da, problemer m kassa, tok ut kassa og prøvde å rep den på kvelden men nei, kjørte da opp m kompis m HIACE og kjørte igjennom skogen m 4hjulin 400cc crosser, som jeg kjørte rundt på gatebil.

PS. satt in kassa på mandag ut igjen på onsdag in på fredag igjen, så jeg begynner å kunne ta ut kassa på 40-45 min nå...

kommer du på VACN treffet da? og NBS først kommende helg?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by taxidriver

kommer du på VACN treffet da? og NBS først kommende helg?

Motte ut m kasse i går igjen, har hentet deler i dag, så jeg håper den fungere nå slik at jeg kan dra på NBS til helgen, vi for se hvor lenge den går, et treff om gangen

PS. Femte gangen kassa er ute på kort tid, er det noe jeg er flink på nå er det å ta ut og inn kassa om dagen.

Projekt Polo

Projekt Vento

Projekt Bora

Lenke til kommentar
Del på andre sider