Gå til innhold

Film av Mopedtryn på gatebil

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Sitat
Originally posted by vwfreak

Hehe... Er litt gæærne... :D For å si det sånn så trur jeg det var bra den peden sto parkert på fredag... :rolleyes: Synes jeg minnes en litt stor type varebil som holdt på å stikke av med hele partyteltet.... :D

He,he.

Tror jeg oxo. Ja, noen burde ha holdt seg hjemme.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haahahah .... Skjedde mye kaos der vi lå as... KOrselig.. Må bare le kan nesten ikke klage heller vøtt.. uff håpløst... trokke vi trenge si vor vi kom i fra for og si de sån.. tror folk så det... KOMISK!!

..::Audi A4 Avant 1.9TDI::..

..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!!

..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by intenzo

haha Fz er kongemoped :D

hmm, spinner jo faen ikke på gresset jo! ble forresten påkjørt av en slik i 20km/t...er jo så lav at den traff meg rett i kneet, han som kjørte gikk i klassen min....sa at jeg stod i veien...haha..sto på gangfelte..:D ;) :) :rolleyes:

[-] `93 Mondeo Si Sport

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter fortsatt på filmen.....:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

[-] `93 Mondeo Si Sport

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by intenzo

haha Fz er kongemoped :D

De er helt konge ja, og fyllekjøring på de forekom engang i tiden ja...

En kamerat av meg hadde en slik en, hadde vært på fest og skulle abstolutt kjøre de 50m hjem, starta mopeden,

satte seg på, og sovna og datt over på sida!

Vi satt inne å drakk, med musikken på, hørte ikke en dritt!

Han kom inn igjen etter 2-3 timer, mopeden hadde ikke stoppa før den gikk tom for bensin,

han hadde ligget og sovet i klem mellom bakken og potta hele tiden,

fikk 3 grads forbrenning på leggen ja!

Skikkelig kjipt, men utrolig komisk nå i ettertid,

når du ikke våkner av tredjegrads forbrenning

er du bra full og sløv! :D

Måtte bare dele dette, siden det er det første jeg tenker på når det er snakk om FZ/PV!:D

07 VW Passat 2.0TDI Highline

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider