EvenS Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Kommer ikke det på den endelige filmen synes jeg absolutt de kan legge den ut her:D PV'n er forresten eneste peden jeg fortsatt kunna tenkt meg etter jeg fikk billappen:) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Sitat Originally posted by vwfreak Hehe... Er litt gæærne... :D For å si det sånn så trur jeg det var bra den peden sto parkert på fredag... :rolleyes: Synes jeg minnes en litt stor type varebil som holdt på å stikke av med hele partyteltet.... :D He,he. Tror jeg oxo. Ja, noen burde ha holdt seg hjemme.... :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Sitat Originally posted by stugaard Ingen skal vel komme å kalle deg bleik av den grunn! hehe 8".. Blir noe i likheten av en trillebår :D trillebårhjul er faktisk for store for PV-en :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 haahahah .... Skjedde mye kaos der vi lå as... KOrselig.. Må bare le kan nesten ikke klage heller vøtt.. uff håpløst... trokke vi trenge si vor vi kom i fra for og si de sån.. tror folk så det... KOMISK!! Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intenzo Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 haha Fz er kongemoped :D Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Sitat Originally posted by intenzo haha Fz er kongemoped :D hmm, spinner jo faen ikke på gresset jo! ble forresten påkjørt av en slik i 20km/t...er jo så lav at den traff meg rett i kneet, han som kjørte gikk i klassen min....sa at jeg stod i veien...haha..sto på gangfelte..:D ;) :) :rolleyes: Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Er det ikke en pv det er snakk om her egentlig ? :rolleyes: Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4r Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 http://www.students.tut.fi/~hezekiel/bikeplan.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 venter fortsatt på filmen.....:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Sitat Originally posted by intenzo haha Fz er kongemoped :D De er helt konge ja, og fyllekjøring på de forekom engang i tiden ja... En kamerat av meg hadde en slik en, hadde vært på fest og skulle abstolutt kjøre de 50m hjem, starta mopeden, satte seg på, og sovna og datt over på sida! Vi satt inne å drakk, med musikken på, hørte ikke en dritt! Han kom inn igjen etter 2-3 timer, mopeden hadde ikke stoppa før den gikk tom for bensin, han hadde ligget og sovet i klem mellom bakken og potta hele tiden, fikk 3 grads forbrenning på leggen ja! Skikkelig kjipt, men utrolig komisk nå i ettertid, når du ikke våkner av tredjegrads forbrenning er du bra full og sløv! :D Måtte bare dele dette, siden det er det første jeg tenker på når det er snakk om FZ/PV!:D Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellBound Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Sitat Originally posted by intenzo haha Fz er kongemoped :D Hehe...måtte bare poste bilde av en FZ eg hadde før :p En pimp F Skvett :) FZ er artige saker.. Siter BMW 325i Sleden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg