oyz Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Lurte på om noen vet om en BRA bilsterio, som ser klassisk ut. Ikke for mye dill og neon.. Det er til en Ford Mustang, og jeg trenger god lyd som matcher.. På forhånd takk! Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Jeg liker denne jeg :) Pioneer DEH-P77MP... Ikke for flashy og fremdeles god funksjonalitet :) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Skal du ha en god spiller som samtidig ser diskre ut, så bør du gå for alpine. Har jobbet over 3 år som repratør av slikt utstyr, og har ALDRI sett et Alpine apparat med feil! Jobber nu som avdelingsleder for salg av bilstereo, og Alpine er et apparat jeg trygt kan selge med god samvittighet. Ta gjerne kontakt på 97988379, hvis du ønsker flere gode tips om hvilken spiller du bør satse på. Siter Jeg har gått fra vettet.............er tilbake om 5 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Pioneer DEH-P77MP er ganske pen, og ser ikke så spacet ut. Men jeg anbefaller selv Alpine mer. Dette er super-kvalitet. Dessuten får du en spiller for hver eneste krone. Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Krem-spiller = Alpine. Men jeg har hørt Pioneeren også, og den låter ikke så ille heller :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Ingenting som slår denne vel? http://www.adelcom.net/McINTOSH-CarHeadEnd.htm Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bronto Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Synes både Pioneer spilleren og den siste var utrolig stilige og kunne passe bra i en slik eldre bil.. Nice:D Siter -92 Audi 90 2,0E x-86 Ford Sierra 2,0 L (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intenzo Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Leter etter en fin CD/mp3 spiller til å ha i bilen jeg også. Den bør ha et fint utsende, fungere temmelig godt og ikke koste over 2500,- (lite cash for tiden). Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøgge Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 kan du poste her når du er ferdig med anlegg i mustangen. er intrisert i hvordan du har gjort det med kabling, strøm, høytaler plassering osv. Siter bil [x] BMW 318IS M-Tech 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olaostby Skrevet Oktober 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Lurte på om noen vet om en BRA bilsterio, som ser klassisk ut.Ikke for mye dill og neon.. Det er til en Ford Mustang, og jeg trenger god lyd som matcher.. På forhånd takk! Øystein Se Retroradion Caliber RCD 110, krom hos Verktygsboden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Oktober 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Se Retroradion Caliber RCD 110, krom hos Verktygsboden. Jeg tror (håper) at trådstarter har funnet seg en CD spiller alt. Med tanke på at det er over 6år siden han spurte ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schwartz Skrevet Oktober 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2012 tenkte akkurat det samme :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg