PoloGlenn Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 lurer på og kjøpe vr6 men noen sier de er møka motorer jævla dyrt med deller bruker mase bensin og dyr forsikring stemmer dette??? Siter golf1 cab prosjekt me lambodører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 bruke literen på mila, litt dyr forsikring å heilt greie motorer, bare passe på ikkje kjøpe f.eks tidelige 92 mod pga svakheter på de første. E stor fordel om registeret er bytta hvis gått litt, da det er dyrt. solgt poloen nå ? dag a Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloGlenn Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 har ik solgt poloen enda mer de er en luring som vil bute en 92mod med 93mod motor kjørt 211000 Siter golf1 cab prosjekt me lambodører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 jeg har hatt min vr6 nå i snart 3 år.. jeg er kjempe fornøyd... bensinforbruket kommer ann på hvem som sitter bak rattet... ikke noe problem å få den til å bruke 3 liter på mila... på lang kjøring bruker min ca 0.7 Motorene er heilt standard... pass på at du kjører den skikkelig varm før du begynner å presse dem... registeret er en svak het på dissa motorene. hører du en rakle lyd på mellom 1700 og 2000 rpm så styr unna... da har du reperasjner på ca 10 -15tusen. forsikringa er ikke så ille heller betaler ca 5500 i året med 18000 i årlig kjøre lengde... lykke til med bilkjøpet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg