OMR Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 EN TELEFON TIL KUNDESERVICE FRA EN KLAGENDE PC-BRUKER (skal være sann, men opprinnelsen er ukjent) "Nu e æ førrbainna, altså. Fy faen, førr nokka førrbainnade skjit. Kem hælvett e det som har fuinne opp det herre satans makkverket. Det går da fan-steiki-helvete ikkje ant å hoilde på å kuke med det here i vekkesvis. Main har da førr faen ainner ting å gjøre, einn å sette der å fettle og baille med den satans musejævelen. Kainn du innst inni grønnskodde tykjeræva førrtelle ka som e vitsen med nokka jernskrammel som står der og gneill og hyle med en masse hælvetes lyda og blinke og blafre uta fan, og passord og ledninge og knotta som tyt ut som han tykjen overalt. Æ måtte berre ha fådd tak i en av dokker, dokker helvetes kuklæsta av nån support-gakkgakka, så skuill æ vel fansøkki ha rævkjørt dokker dit dokker høre heime, satans utvrengte f*** av nån hestkuka. Kom fan ikkje hit å lur mainnskit på folk, å førtælle ka æ skal trøkke, din satans gjeddpeis. Va det opp te mæ skulle dokker ha vært på ishave og r**** kobbekuk, førbainna søringsatana, så kunne dokker ha sotte å konnfigurert dokker sjøl så utavhælvettes langt opp i ræven dokkers at dokker måtte sjite utav øran neste gang dokker måtte på dass, og når dokker va færdi me det, så sku æ pærsonli ha kommen å formatert trynan dokkers, å innstallert skanken oppi baillhånka dokkers sånn at dokker kom tel å pesse røde serienummer. Skulle det ennu spenne liv i dokker etter dette, så sku æ ha plugga og pløyd dokker så utavhælvettes langt inn det største rævhållet æ har funne. Og da sku det ha lokta mainnskjit av dokker heilt te dokker daua. Førr faen steike innst inn i det heiteste utsvidde hælvette for satan, la mæ få tak i omså bare en av dokker. Æ har da vel førr helvete slette hauet av hysjævla før. Æ kommer te å måkke heile den førbainna skiten i eska og sende ho i retur - æ vil fan ikkje ha han. Så kan dokker te helvete sette der å r**** aleina i den helsikes telefon dokkers." :D :D :D :D :D Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaAra Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 :roll: :roll: :roll: lol lol lol Siter Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik). HOLD DERE UNNA DET STEDET! x Bmw 318i cab 91mod x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden) x Saab 900i 90 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Hmmm ... Lurer på om han har lest bruksanvisningen ....? hihi. lol lol lol Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 :D:D lol Hvorfor er det det slappa noen av orda a . . lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 det der er labert! en virkli forbanna kunde tropper opp å tar tak i deg å TROR han er sterkere enn deg til du selv legger han i bakken... DET er sure kunder.. Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 sikkert morsomt hvis man er nordlending og skjønner hva som står der..... :rolleyes: :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Det er kjekt med en nabo som kan "språket" lol lol lol lol Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet Oktober 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 Åå..jeg bare hater sånne folk som kjøper seg datamaskin uten at dem kan en dritt om data. Skal ha hjelp til alt, også klarer dem ikkenoe selv. Var en fyr på jobben som masa og masa om en ting, han ville at jeg skulle komme opp til han å fikse det men jeg orker bare den fyren. Han er så j%@$# plagsom. Etter å ha pratet litt med han så sa jeg: Jeg: Tror jeg bare har en løsning på ditt problem! Retard: Jaha...hva er det? Jeg: Du har alle eskene som fulgte med maskinen? Retard: Ja, det tror jeg. Jeg: Greit, da tar du ut alle kabler fra datamaskinen din og pakker den sammen og putter den tilbake i de eskene slik som den var når du fikk den. Retard: OK! Jeg: Også stikker du ned der du kjøpte maskinen! Retard: Javel! Jeg: Også sier du til han bak disken at du vil levere tilbake datamaskinen. Retard: Ja, men hva skal jeg si til han da? Jeg: Si at du ikke kan ha den lengre, fordi du er for dum til å eie en datamaskin! Da ble han bare sur og gikk, etter dette har han aldri spørt meg om noe datahjelp :D :D :D Enkelte ganger må du si ifra og sette en grense! Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg