Gå til innhold

300hk+ turbokit til langsstilt 1.8T selges! (A4, A6, passat)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Komplett kit, veldig likt det som APR selger i usa.

http://www.goapr.com/Audi/products/stage3_long.html

 

kit'et inneholder

- turbo, garret gt25, tilsvarende en gt28r

- grenrør

- dyser

- 3" downpipe til A4

- innsugsrør, med 3" MAF-hus

- olje og vannslanger

 

delvis det samme som APRs kit, i tillegg kan jeg selge som komplett pakke inkl.

 

- blitz SUS, stort luftfilter

- stor frontmonter intercooler, med alle rør (passer rett på a4)

- rør med Forge dumpventil, evt med 710N relocated bypassventil.

 

Kan evt leveres med programvare fra ES tuning. (må dog få dette "godkjent" av ES)

 

Kit klarer litt over 300hk, og gir en meget bra kjørbarhet.

Send mail for spørsmål eller ring meg på 41308912

 

PRIS 33000kr for alt!

LØP OG KJØP :dude:

 

turbon.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt off topic , men hadde jeg hatt A4 så hadde jeg ikke vært i tvil... er alt for mangen A4 med "200hest".. ;)

35k var ikke så gale.... hmm

 

go for it A4 ppl

:cool:

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, har du FWD ville jeg nok klinket til med en Quaife-diff i samme slengen.. Ikke noe must, men bør veldig VELDIG seriøst vurderes..

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bør byttes kløtsj ja, det er riktig, men kassa holder fint til dette...

Både på quattro og framhjulsstrekk.

 

Dog med framhjulsstrekk ville jeg bytte til en LSD-diffensial for å få ørlitt mindre spøling.

Var en som hadde makan kit på en A3 med fwd, og den spøla (vistnok) på 5000rpm i tredjegir rett fram på tørr asfalt...

 

Det blir ikke så mye mere moment på dette kittet enn orginalt, litt er det, men det er fra 4500rpm og helt opp til rødmerkinga at den store forskjellen er.

Husk, det er ikke effekten som tar knekk på kløtsj og girkasser, det er momentet...

 

Jamez.

 

edit: ja og så er en LSD-diff sterkere... Quaife eller peloquin er bra differ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært passasjer på denne bilen både som orginal, chippet, og med dette kit'et...forskjellen på kit'et og en chippa a4 er enorm. Rett og slett rått til å være a4 :) Dette er et kupp spør du meg. så Bergen Bilelektronikk solgte samme kit for 65000, og det uten intercooler. hadde jeg hatt a4, hadde jeg ikke vært i tvil. det er vel brukte penger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår