Gå til innhold

Hvordan parkerer du?

Ranger emnet

Jonte

Hvordan unngår du parkeringsbulker?  

117 stemmer

1. 1. Hvordan unngår du parkeringsbulker?

• Dobbelparkerer (på skrå over to plasser)
      9
    • Parkerer langt unna alle andre
      36
    • Lar bilen stå hjemme
      3
    • Parkerer helt vanlig
      67
    • Har en rallbil til å parkere med
      2

Anbefalte innlegg

Originally posted by volvo242TIC

WORD :D jeg ble innseperra med volvan for en tid sia..fikk akkurat lura meg inn..gikk på jobb,kom å skulle dra hjem etter jobben, tror du fan ikke at det var blitt enda trangere!!%"(viste seg at en luring i en BMW hadde tatt over plassen til bilen bak meg og stod maks i ræva på bilen min..ikke mulighet til å komme meg verken frem eller tilbake...(kunne jo hivd bilen i reversj å dytta bmw'n vekk,sia hårndbrekket var av..men dret i det :D)

så der satt jeg i kjerra i nesten en time...da kom han som eide bilen forran meg :D hurra! :) så kan vel si at jeg var lettere amper den timen :mad:

skulle skubbet han vekk med volvoen da! :D hhehe.. hadde ikke blitt store skader på din vel.. skikkelig dritt det derre..

is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver alltid å parkere på ende parkeringsplasser, fordi det finnes så %=?#¤ mange idioter som ikke har respekt for andres biler.....

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker over følgende av og til:

-Er det plasser ledig der det ikke er biler ved siden av (gjerne ved siden av stolper/vegger o.l.)

-Hvilke biler er ved siden av (En shabby gammal bil, eller med barneseter er fy fy).

-Hvordan er disse parkert? (med førerdøren(e) mot meg eller ikke? - Oftest er det bare en person)

-Kan noen komme borti bilen min når de rygger ut? (enten svinge på den med fronten, eller rygge rett på..)

-Kommer raskt ut (f.eks. kjøpesenter i "rush"tida)

-Er den synlig eller bortgjemt? (synlig er bra pga. innbrudd!)

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt noen bekjente til butikken for at de skal handle noenganger. Da pleier jeg å sitte i bilen.

To ganger har jeg opplevd at folk smeller døren inn i bilen jeg da kjørte (en nyere og blankpolert Honda accord), mens jeg SATT inne i bilen!

Begge gangene har jeg gått ut av bilen og kjeftet dem huden full. De skjønte ikke helt hva de hadde gjort og stilte seg undrene til mitt "store" problem, big deal liksom :rolleyes: :mad: :mad:

Dette er hva som skjer mens folk ser at jeg sitter inne i bilen. Hva skjer når jeg ikke er tilstede ? Jo hele døren blir full av små forbanna bulker fra div. talentløse personer som ikke har respekt for andre sin eiendom.

Nå parkerer jeg der hvor det står minst mulig biler. Bedre å gå noen få meter ekstra.

Holder meg unna stygge biler, barnefamilier, utlendinger og gamlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg parkerer på jobb har jeg ca 20 cm på hver side til hvitstripen... altså 40 cm til nærmeste bil ved perfekt parkering...

Og dette er med en gammel golf..

tør ikke tenke på hvordan det er med en mellomstor bil.. gud forby en caravelle e.l.

:rolleyes:

94 Pug405GTX

x -86 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår