ottar Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Lurer på å kjøpe meg ny ladetrykkmåler. Kva type bør eg kjøpe? Den skal vere nøyaktig, ikkje bomme med 0.1-0.2bar. Har nå bsr måler, men veit ikkje om den er så forbanna nøyaktig nå eg tusler rundt på 1.3-1.4bar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie nissse Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Her er i alle fall et instrument som er ganske nøyaktig, har kjøpt et slik et selv men husker ikke hvor nøyaktig det er men det kan jeg finne ut i morgen. Demon tweeks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Oktober 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Viser den både trykk og temp? Porr!! Vil ha:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Bare en tanke... digitale målere er vanskelige å lese av.. pga at nummerne skifter konstant, og man ser ikke så lett retningen det utvikler seg. Analoge målere er mye lettere å lese kjapt og nøyaktig under bevegelse. Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie nissse Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Instrumentene har en toleranse på +/- 2% på trykk og +/- 2 grader på temp. Det følger med instuksjonsbok på 20 A6 sider om hvordan det skal programeres inn med hensyn til maks/min verdier og alarm hvis verdiene går under eller over innstilt. Det er en bakdel med instumentet og det er at det må monteres så du ser ned på det(LCD) og det går fint å se det i sola. Analoge er lettere å lese av men dette instumentet så får man jo 2 i ett og det er kjekt siden jeg ikke har så mye plass i bilen til ekstra instrumenter. Pris 134£ + MVA frakt og fortolling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg