Gå til innhold

Noen som gjør noen om dagen ell?

Ranger emnet

JeeRacing

Anbefalte innlegg

Det nærmer seg ny sesong.

Hva er planlagt fremfor neste sommer. Hva skal kjøres, og hvilke forbedringer blir det?

Selv kan jeg lufte at det går mot alternativ drivstoff på 2,3'n.Devil Etter noen diskusjoner med et annerkjent pro-mod team..har jeg bestemt meg. Intercooleren blir avleggs.... Eneste jeg står i beita for er Methanol-holdbare bensinpumper. Noen tips?

JE dome stempler er mer eller mindre i farten over atlanteren. Satser på å legge meg rundt 11-12 i komp.....innvendinger?

Nå er det bare tiden det står på.

Hvor høy blir neste års wheelie? Må ha en liten online konkuranse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som sagt vraka min 200sx...

lurer fælt på om jeg skal kjøpe meg en sunny gti-r.

Isåfall vil jeg ha endel penger i mellom.

Da blir det potte, filter, dump, felger, boost kontroller og turbo timer i løpet av vinteren.

Men dette er veldig HVIS enda da. har sjekket forsikring, så den er grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, du skal det du Jee..

Jeg får vel gjøre som jeg hadde tenkt i utgangspunktet jeg - kjøre på ertesuppe og god vilje :)

Den derre metanol greia kan fint ha litt høyere komp da, 14, 15 eller no sånt - det er ihvertfall min mening. Det sliter jo selvsagt på motorn, men jeg regner ikke med at du skal kjøre med den greia på gata alikevel?

Han derre dragster fyren som jeg snakka om i statene, kjørte jo på 15:1 og det gikk som et helvete. Husk å kjøpe total-seal stempelringer, ellers blir det mye metanol i olja...noe det forsåvidt blir alikevel..men.

Jeg får vel bygge opp 2332`n min jeg, mulig gå opp litt i komp..11,12 eller no...vi får se. Du veit jo hva det blir du. Men skal gå godt over 200hk grensa, thats for sure! Får vel kjøre på racefuel jeg da, selv om metanol tanken ikke er borte ennå, men jeg tror vel kanskje jeg kjører bensin i 2003, så får vi se hva neste år igjen kan by på. Slicks og drivaksler må jeg også ha, men vi får se når lommeboka orker.

En liten Fogger hadde også vært gøy!

Først skal den jævla svinghjulsbolten til pers!!!! Deretter smeller jeg sammen veiv, råder, pushere og div i blokka, og så kan jeg begynne å tenke på komp etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste år ja... huff slike vanskelige spørsmål da... Gate eller drag... eller begge eller eller.... Motoren skal få 44 insug og nye ventilseter det er sikkert.... komp?? ja takk.... skal uansett opp til 11.no..... men så er det fartsdemonen som visker meg i øra... 13.9 og racefuel... null viftehus... men er det noe for meg..??

Bilhenger er på tur inn nå.... DET blir nais....

Men nå ser det ut som det heller mot eget gods så da har vi litt å finnepå der og... i en 20-40 år...

Nja... Neste år marius... DA tar du meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

Jeg har som sagt vraka min 200sx...

lurer fælt på om jeg skal kjøpe meg en sunny gti-r.

Isåfall vil jeg ha endel penger i mellom.

Da blir det potte, filter, dump, felger, boost kontroller og turbo timer i løpet av vinteren.

Men dette er veldig HVIS enda da. har sjekket forsikring, så den er grei.

Du har lykkeønskninger fra meg ved din side...er det noe jeg vil se "framover", så er det Sunny GTI-R! En norsk Sunny GTI-R...

Stå på! *klappe for Essex*

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JHU

Nja... Neste år marius... DA tar du meg...

Hva slags spirit er det? (Fra din side altså...). Ikke kjøre i det hele tatt? Jo..? Ja, men, vel - hmm, skal ihvertfall gjøre mitt beste se.

Man mister litt motet da, ser ut av vinduet og snøen laver ned - da hjelper det ihvertfall med videoer fra sommerns arrangement, bilder, VolkWorld, internett osv osv

Var ute i garagen en tur for en time siden, men det var kaldt!! Til sommern blir det isolering, thats for sure.

Kjøre fort er målet uansett, i natt drømte jeg faktisk at jeg dro over til Sverige å kjøpe en buggy som fikk slicks værsting motor..haha :o Wheelie, wheelie - Yeehaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart det er feil spirit... men du vet... skal man ligge i topp må man være med på galloppen... og da blir det liksom ikke det samme... hvis det er REIN drag bil så må det jo gå lave ti-sekundere... det holder liksom ikke med en 12'r da.... (In my mind) Men klarer jeg 12.5 nesteår og fortsatt kan bruke bilen på gata?? .. ja da er jeg kjempefornøyd!!

Det er bare å mose på med effekt for å kjøre fort... masse komp og store GASSERE... turbo er flaut.... (i boble) :op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audere-Est-Facere

Du har lykkeønskninger fra meg ved din side...er det noe jeg vil se "framover", så er det Sunny GTI-R! En norsk Sunny GTI-R...

Stå på! *klappe for Essex*

takker;)

ja, hvis den jeg ser på er i den standen jeg håper på, kan detta bli VELDIG interessangt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider