240 z Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 NoSRA inviterer til street rod treff i bergen 29.05.2004. sted, koengen ved bergenhus festning. Siter 240 z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Men jeg kan ikke dra (for faen.) Kona jobber tilfeldigvis akkurat den helgen. Litt drøyt å sette igjen ungene alene hjemme når de er bare 1,5 og 5 år gamle. Var på Tjøme i fjor og kan bare anbefale på det sterkeste å dra. Utrolig laid back, uanstrengt stemning, hyggelig fest på kvelden med rockabillymusikk og bilprat i skjønn forening. Helt uten blodharry hyl, skrål og mishandling av kjøretøyer som jeg har opplevd på MC-treff. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 z Skrevet Mai 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 var i herning i danmark i fjord.mye feite biler.kameraten min var nede med begge 32 fordene sine.bilene er bilder av på evo.no Siter 240 z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg