Gå til innhold

Rudskogen med Norsk Sportsvogn idag 25mai

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Ratata

Var vist morro med Impreza WRX STi hører jeg. :D

Det er vel meg du sikter til da. hehe

Det gikk desverre ikke så fort, men var gøy.

Skal ALDRI kjøre på Falken dekk mer. (Hubbabubba)

Det hang remser av gummi fra hjulbuen etterpå.

Det stod desverre på bilen når jeg kjøpte den, neste gang blir det noe helt annet ja.

Men gøy var det, jeg fikk en monsterbreisladd i regnværet ved enden av langsletta, og greide å holde den helt til neste sving.. Skrekkblandet fryd er det vel det heter. :D

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Sign me in! Sitter elendig på tørt føre og slites ut fortere enn svint! Mine gamle Michelin Pilot Sport dekk som sitter foran på bilen er nesten umulig å slite ut...de holder stand! De har ihvertfall lett overlevd mine Falken FK451 som sitter bak (Michelin-dekkene hadde allerede gått et par sesonger før Falken-dekkene ble kjøpt). Nå har jeg riktignok ganske negativ camber bak som hjelper litt på slitasjen, men dog...

Men gøy var det, jeg fikk en monsterbreisladd i regnværet ved enden av langsletta, og greide å holde den helt til neste sving.. Skrekkblandet fryd er det vel det heter.

Kremt...jeg også fikk en litt vel heftig drift gjennom denne svingen (riktignok mens det var tørt på banen), hadde ikke sjangs i havet til å holde kurven og dro rett over curbsen og slo venstre hjulpar oppi hullet før den lille asfaltflekken (der hvor det mangler noen kantstein). Det hørtes ikke bra ut og jeg så for meg at felgene ble åtte-kantede og at forstillingen fikk seg en smell...men kunne ikke merke noe på bilen etterpå (puh). Bremsene er det verre med...her skrubber det på jernet bak, så skivene mine er litt ripete (skvik-skvæk). EBC klosser skal på før Rudskogen-treffet til helga, det er HELT sikkert. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stod desverre på bilen når jeg kjøpte den, neste gang blir det noe helt annet ja.

Men gøy var det, jeg fikk en monsterbreisladd i regnværet ved enden av langsletta, og greide å holde den helt til neste sving.. Skrekkblandet fryd er det vel det heter. :D

hehe....Jeg trodde det var du som var der ja.....sammens med Era ? ikke sant ?.......gleder meg til å få bilen min klar jeg nå...da blir det kjøring med 185\65 14" mazda dekker\felger bak...hehe

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BimmerFanatic

Kremt...jeg også fikk en litt vel heftig drift gjennom denne svingen (riktignok mens det var tørt på banen), hadde ikke sjangs i havet til å holde kurven og dro rett over curbsen og slo venstre hjulpar oppi hullet før den lille asfaltflekken (der hvor det mangler noen kantstein). Det hørtes ikke bra ut og jeg så for meg at felgene ble åtte-kantede og at forstillingen fikk seg en smell...men kunne ikke merke noe på bilen etterpå (puh). Bremsene er det verre med...her skrubber det på jernet bak, så skivene mine er litt ripete (skvik-skvæk). EBC klosser skal på før Rudskogen-treffet til helga, det er HELT sikkert. :D

Er det rudskogen til helga ?...når ? !!!!!

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe kan nok hende det ja. Det peip i tlf'n min med en liten text fra Era, at han satt på med en slik bil, og mye sideveis på vått føre.

AWD er morro ja. Kjører selv helårs-Impreza med 115hk...... BAHH

Men morro lell! :D

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider