Deia Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Lurer på en ting angående dette anlegget. Korleis ser dei Ovale pottene til Simons ut? Lik dei fra dtm? Har og spurt en del forhandlere om pris på dette anlegget, og dei har alle sagt at det var 3000 kr Ringte her forleden til Cd cardic og, han påsto at simons ikkje hadde ovale enderør, sjølv om eg har sett det i katalogane deira. So etter masse fram og tilbake, fant han at dei hadde ovale endrør, men då kosta anlegget plutselig 4700.... Eg spurte om grunnen til denne enorme og usannsynlige prisøkninga, men det kunne han ikkje svare på. Eit ovalt enderør kan vel umulig gi en ekstrapris på 1700 kr?! Noken som har Linker osv, til seriøse forhandlere av Simons? Og om noken kunne legge ved eit bilde, evt linke til eit bilde av Simons sine ovale potter, hadde det vært fint! Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colour Jobb Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Simons Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 1700,- ekstra for en annen sånn!? :eek: Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 de mener hele bakpotta, ikke endestussen Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet Mai 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Vel, andre forhandlere sa jo at anlegget kosta 3000,- for heile rusket. Om det er med 2 DTM enderør, eller en oval potte, skal ikkje utgjere so enorme utslag i prisforskjell! Har kontakta Svendsen eksos og håper på at dei får til eitkvart :D Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Har to slike firkanta enderør til Simons anlegg til overs om du er interessert! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet Mai 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Har bestemt meg for å bestille Simons fra katalysator og bak til potta, og so sette på ei slik ei. I og med at Simons ikkje leverer med DTM look på ovale potter. Potta: http://mobilsentrum.no/product.asp?c=259308653&n=491168138&pn=491168916 Noken som veit om den vil passe på uten videre fiksfakseri? Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 passer visst lett på. men bråker noe jævelig ekkelt.. er sånn at det overdøver musikken i bilen, og det ekke no særlig.. kjøp heller kvalitetsmerke som remus..da blir du fornøyd Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Å du har god erfaring med disse forskjellge effekt anlegge eller mandel? Hørt på hvert eksos anlegg hvordan lyden er, effekt måling og slikt? Idiot. ikke uttal deg om ting du bare har hørt folk si.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet Mai 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Det eg er ute etter, er meget høg "brum rumle brum rumle" lyd :P Om det er fare for å overdøve stereoen min med det, so må det nok være ekstrem lyd det er snakk om, sidan stereoen bråker relativt masse fra før :P Dessuten er det ikkje alle som driter penger heller :rolleyes: Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Simons anlegg gir fin lyd, bråker ikke.. Mørk brom. etter en god innråning blir det best lyd.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet Mai 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Fint å høyre! Kva koster det, sånn ca. fra katalysator og bak til potta? Skal som sagt kjøpe den potta fra mobilsentrum. I og med at pottene koster ca 1500 elns, og eit totalt anlegg kosta 3000, so er det vel 1500, eller noke slikt, for eit simons anlegg fra kat. til endepotta? Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Sitat Originally posted by rairai Å du har god erfaring med disse forskjellge effekt anlegge eller mandel? Hørt på hvert eksos anlegg hvordan lyden er, effekt måling og slikt? Idiot. ikke uttal deg om ting du bare har hørt folk si.. Brei med brødsaksa raira?! I denne byen kjenner jeg mange med Golf.. Snakker ikke dritten om effekt jeg ! Snakker kun LYD! og har hørt simons 2 toms 3 toms fra katten, en gang bestilte en kar AKKURAT den potta fra mobilsentrum og LYDEN VAR FÆL!mao rett ut av vinduet med pengene.. Har hørt supersprint bakpotter av flere varianter på golf3 og den er for stille.. Fk automotive har en bra lyd i potta si kombinert med 3 " fra katta...Ellers er Remus systemet med best lyd..clean lyd og ikke no Hul Banglafaens lyd..Har hørt og vært med og montert mange flere merker enn dette men disse får holde nå! Men er det slik lyd du er ute etter, så ok.. Og jeg snakker av erfaring når jeg sier dette: Kjøper du en remus potte varer den en levealder i forhold til simons eller no billigstål fra danmark(potta på mobilsentrum) Like så greit og kjøpe en rustfri potte fra remus og kombinere med rustfritt fra katta til 6000, nå du ellers sikkert måtte ha skiftet ut simons eller blilligvrælet fra mobilsentrum etter et års tid.. Rairai: ikke uttal deg om folk når du ikke veit hva du snakker om.. mvh Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Jeg betalte rundt 5k for mitt Ferrita anlegg fra kat og bak.. 2.5" Er jo rustfritt og livstidsgaranti så jeg synes det var en grei handel da jeg først skulle ha nytt anlegg. Ellers har jeg bare erfaring med Simons fra før, og 2.5" anlegget fra dem gir ok lyd etter min mening. Supersprint er jo også bra da, men det kosterjo skjorta. 8k hadde anlegget dems kosta på min bil i 2.5" fra kat og bak. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Sitat Originally posted by Mandel Brei med brødsaksa raira?! en gang bestilte en kar AKKURAT den potta fra mobilsentrum og LYDEN VAR FÆL!mao rett ut av vinduet med pengene.. ellers sikkert måtte ha skiftet ut simons eller blilligvrælet fra mobilsentrum etter et års tid.. mvh Kremt, kremt! Har hatt "Dansk billigstål potte" fra mobilsentrum i 1,5år nå, ingen problemer, mørk brumlelyd! Så hvem er brei med brødsaksa eller? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg