Gå til innhold

Simons effektanlegg

Ranger emnet

Deia

Anbefalte innlegg

Lurer på en ting angående dette anlegget.

Korleis ser dei Ovale pottene til Simons ut? Lik dei fra dtm?

Har og spurt en del forhandlere om pris på dette anlegget, og dei har alle sagt at det var 3000 kr

Ringte her forleden til Cd cardic og, han påsto at simons ikkje hadde ovale enderør, sjølv om eg har sett det i katalogane deira.

So etter masse fram og tilbake, fant han at dei hadde ovale endrør, men då kosta anlegget plutselig 4700....

Eg spurte om grunnen til denne enorme og usannsynlige prisøkninga, men det kunne han ikkje svare på.

Eit ovalt enderør kan vel umulig gi en ekstrapris på 1700 kr?!

Noken som har Linker osv, til seriøse forhandlere av Simons?

Og om noken kunne legge ved eit bilde, evt linke til eit bilde av Simons sine ovale potter, hadde det vært fint!

- 00 Golf IV GTI 1.8t

x 95 Golf III GTI 2.0 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for å bestille Simons fra katalysator og bak til potta, og so sette på ei slik ei. I og med at Simons ikkje leverer med DTM look på ovale potter.

Potta:

http://mobilsentrum.no/product.asp?c=259308653&n=491168138&pn=491168916

Noken som veit om den vil passe på uten videre fiksfakseri?

- 00 Golf IV GTI 1.8t

x 95 Golf III GTI 2.0 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by rairai

Å du har god erfaring med disse forskjellge effekt anlegge eller mandel?

Hørt på hvert eksos anlegg hvordan lyden er, effekt måling og slikt?

Idiot. ikke uttal deg om ting du bare har hørt folk si..

Brei med brødsaksa raira?!

I denne byen kjenner jeg mange med Golf..

Snakker ikke dritten om effekt jeg ! Snakker kun LYD! og har hørt simons 2 toms 3 toms fra katten, en gang bestilte en kar AKKURAT den potta fra mobilsentrum og LYDEN VAR FÆL!mao rett ut av vinduet med pengene..

Har hørt supersprint bakpotter av flere varianter på golf3 og den er for stille.. Fk automotive har en bra lyd i potta si kombinert med 3 " fra katta...Ellers er Remus systemet med best lyd..clean lyd og ikke no Hul Banglafaens lyd..Har hørt og vært med og montert mange flere merker enn dette men disse får holde nå!

Men er det slik lyd du er ute etter, så ok..

Og jeg snakker av erfaring når jeg sier dette:

Kjøper du en remus potte varer den en levealder i forhold til simons eller no billigstål fra danmark(potta på mobilsentrum)

Like så greit og kjøpe en rustfri potte fra remus og kombinere med rustfritt fra katta til 6000, nå du ellers sikkert måtte ha skiftet ut simons eller blilligvrælet fra mobilsentrum etter et års tid..

Rairai: ikke uttal deg om folk når du ikke veit hva du snakker om..

mvh

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte rundt 5k for mitt Ferrita anlegg fra kat og bak.. 2.5"

Er jo rustfritt og livstidsgaranti så jeg synes det var en grei handel da jeg først skulle ha nytt anlegg.

Ellers har jeg bare erfaring med Simons fra før, og 2.5" anlegget fra dem gir ok lyd etter min mening. Supersprint er jo også bra da, men det kosterjo skjorta. 8k hadde anlegget dems kosta på min bil i 2.5" fra kat og bak.

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by Mandel

Brei med brødsaksa raira?!

en gang bestilte en kar AKKURAT den potta fra mobilsentrum og LYDEN VAR FÆL!mao rett ut av vinduet med pengene..

ellers sikkert måtte ha skiftet ut simons eller blilligvrælet fra mobilsentrum etter et års tid..

mvh

Kremt, kremt!

Har hatt "Dansk billigstål potte" fra mobilsentrum i 1,5år nå, ingen problemer, mørk brumlelyd! Så hvem er brei med brødsaksa eller?

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider