jettamaster Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 skal lime nokre lister på bilen min og lurer på kva eg skal bruka. limen må tåla det meste men lett å fjerna seinare. den må ikkje øydlegga lakken, sidan eg skal lima dei på snart ganske ny lakk. har tenkt på sikaflex men det holder for godt. den må helst vera blank eller mørk grå men tar imot alle forslag. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 på lister holder tosidig teip lenge nok.. bare kjøp litt teip av litt ordentlig kvalitet og rengjør lista med tynner, og vask døra på forhånd så burde det holde. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Funker det med tynner på ny lakk da?:eek: Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg