Gå til innhold

Plexiplater i stedet for sotfilm

Ranger emnet

cyanide

Anbefalte innlegg

Originally posted by cyanide

Kom over et firma i sverige som selger plexiplater man legger på vinduene i stedet for å legge film. De skjærer til slik at de passer til alle slags biler. Bare å klaske på.. :D

Jeg skal ihvertfall bestille :)

Solarplexius

Ojsann! Dette har jeg sett etter lenge. En i klubben (http://www.mbentusiastklubb.com) som har sånt, men det hadde gått ut av produksjon. Må sende dem en mail snarest.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Yoneck

Ojsann! Dette har jeg sett etter lenge. En i klubben (http://www.mbentusiastklubb.com) som har sånt, men det hadde gått ut av produksjon. Må sende dem en mail snarest.

Det var jo lettere sagt enn gjort. Noen som har sett en mailadresse der? Under bestilling står det "antall dører" .. bilen min er en 5-dør, men jeg skal jo bare ha soting på 3 av dem (bak og sidene bak) Tro hvordan det blir med norsk toll og sånt på dette? Skulle gjerne hatt en mailadresse og spørre dem. Hvor er Linköping ?

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jeb

Hmmm, virker bra ... Hvis noen får testet dette og gi resten av oss en tilbakemelding er det flott :D

Jeg har hørt med en i klubben som har sånne, og det er visst den samme sjappa som han har bestilt fra tidligere. Da hadde han ringt dem, og de hadde sendt det (fraktfritt) til postkontoret i charlottenberg. Han fikk en postlapp derfra og hentet det der for å slippe tullen. Jeg har sett det på den bilen, og det er bare heeelt konge. Anbefales på det sterkeste. Jeg er bare litt usikker på om jeg vil ha sotede ruter på min grå bil. er ikke sikker på om det blir noe pent. Må nok fundere litt før jeg bestemmer meg.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by maxgets

men minuset er etter det jeg skjønte att man kan ikke bruke det på ruter som skal sveives ned for den er jo 3mm tykk med lister og greier.

hadde vært genialt vist man kunne brukt det på ruter som kan sveives, med tanke på mangellapp.

men som du sier så er det vel ikke mulig å da blir det uaktuelt :(

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider