VOLVO S70 Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Har selv kjøpt disse platene fra Sverige som heter Sunplex AB. Monterte på min S70, og har en kjempefin passform. MEN: Dette må Dere være obs på: Hvis disse får skader under transport, så er det umulig å få kontakt med leverandør. Personen heter Dan.... Har selv fått skade på mine under transport, og han svarer ikke på E-post eller telefon. Når det gjelder prisen i reklamen, så er dette i Svenske kr. Dere må betale samme sum i Norske kr. til en Norsk bank (Handelsbanken). Dere får en nota med konto og alle ting, så det er greit. Varen blir også levert veldig raskt, men det stopper i Norge. De er veldig treige med å få levere varene i dette landet. Dere får også oppgitt sporingsnummer. Det står også på notaen om levering: "FRITT KUND", noe som ikke er realistisk. Dere får ett etterkrav på litt over kr. 400.- som er tollsats. Husk dette hvis Dere kjøper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Kjørte sørover til stockholm i juli, så ringte jeg de karene. Joda, fikk kontakt med de med engang å dro til en privatadresse uttafor norrköpning, nyköpning eller östköpning eller hva faen det heter:) Personen der hadde 5-6 biler på yttersida hvor dette var montert. betalte 1300svenske for 5 plater til min audi 100 C4. Brukte halvtime å montere de. HELT SVART! umulig å se inn, vanskelig å se ut. Men perfekt passform. Litt minus med bakrutene at du ikke kan sveive, men kunne sveive litt ned på min bil uten at det skjedde noe. Litt minus blir det nok også om du liker å spille musikk, spille høyt med par 5-6 subber baki. Blir litt vibrasjoner i de platene da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg